انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: کشف ۲ کیلوگرم تریاک از معده یک قاچاقچی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کشف ۲ کیلوگرم تریاک از معده یک قاچاقچی


newsرئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با تلاش مأموران پلیس راه‌آهن اصفهان قاچاقچی که از طریق بلعیدن اقدام به قاچاق مواد مخدر کرده بود، دستگیر و نزدیک به دو کیلوگرم تریاک از معده وی کشف شد.

به گزارش آلامتو به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، هوشنگ انصاری در جمع خبرنگاران در مورد جزئیات این دستگیری اظهار کرد: در پی اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در ایستگاه‌های راه آهن طی ایام نوروز، مأموران پلیس راه آهن اصفهان ـ کاشان به یکی از مسافرانی که از جنوب کشور عازم تهران بود مشکوک و وی را به قسمت بازرسی برادران منتقل کردند.

وی افزود: خصوصیات فیزیکی و ظاهری شخص مذکور شک مأموران را به بلعیدن مواد مخدر توسط متهم بیشتر کرد و تحقیقات صورت گرفت و وی سرانجام به قاچاق مواد مخدر از طریق بلعیدن اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با اعتراف صریح متهم در این خصوص، مقدار یک‌کیلو و ۸۳۷ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از معده این قاچاقچی مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شده و متهم با حکم صادره روانه زندان شده است (گردآوری :‌ انجمن ناجی)
لینک مرجع