انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: نشانه های مردی که فقط دنبال رابطه جنسی است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شاید حتی فکرش را هم نکنید پسری کهباهاش رابطه دارید شما را فقط به خاطر رابطه جنسی می خواهد ! در ادامه بانکاتی آشنا می شوید که نشان می دهد یک مرد فقط شمارا به خاطر رابطه جنسی میخواهد .

متعهد نمی‌شود
برای متعهد نشدن مردها به رابطه، دلایل مختلفی وجود دارد. اگر مردی فقط بهقسمت جسمی و فیزیکی یک رابطه علاقه داشته باشد، مسئولیت یک رابطه واقعی راقبول نخواهد کرد. همچنین، اگر مردی متعهد نمی‌شود، می‌تواند دلیلش این باشدکه می‌خواهد با هر تعداد زنی که می‌تواند، تا می‌تواند رابطه‌جنسی برقرارکند.
 
پول زیادی خرج می‌کند اما وقت نمی‌گذارد
مردان پولدار، سرمایه زیادی برای خرج کردن در راه رابطه‌جنسی دارند. شما رابا کادوها، شام در رستوران‌های لوکس و از این قبیل بمباران می‌کند اما وقتگذاشتن خیلی مهم‌تر از پول گذاشتن در رابطه است (گردآوری :‌ انجمن ناجی) باید ببینید طرف‌مقابلتانبا شما وقت می‌گذراند و برای شناختن شما وقت می‌گذارد؟
فقط ساعتهای بخصوصی به شما زنگ می‌زند

ساعت رابطه‌جنسی برای افراد و گروه‌های سنی مختلف، متفاوت است (گردآوری :‌ انجمن ناجی) ساعترابطه‌جنسی به ساعتی گفته می‌شود که فرد وقت خوشگذرانی با دوستان، کار کردنیا هر مشغله دیگر خود را به اتمام رسانده است و به دنبال رابطه‌جنسی است (گردآوری :‌ انجمن ناجی)مثلاً اگر فقط ۲ شب به بعد به شما زنگ می‌زند باید هوشیارتر عمل کنید.
احساس می‌کنید رابطه‌تان فقط به رابطه‌جنسی خلاصه می‌شود


روابطی که در آن رابطه‌جنسی پیش از ازدواج باشد همیشه با مشکل مواجه
می‌شوند. اگر احساس می‌کنید که رابطه‌جنسی بطور مداوم از شما درخواستمیشود، طرف مقابلتان فقط بدنبال اینگونه روابط با شماست (گردآوری :‌ انجمن ناجی) اگر این وضعیتادامه پیدا کرد، بدتر می‌شود و ارزش فردی شما را زیر سوال خواهد برد.



پس حتماً درمورد آن صحبت کنید. اگر شما برایش مهم باشید، برای تغییر آن باشما همکاری خواهد کرد. اگر اینکار را نکند، از دست شما ناراحت شده و
احتمالاً ترکتان می‌کند.



شما را با دوستان و خانواده خود آشنا نمی‌کند


مردها درمورد دختری که به مادرشان معرفی می‌کنند بسیار دقیق هستند. معمولاًفقط دختری را به خانواده خود معرفی می‌کنند که رابطه جدی با او داشتهباشند. اگر می‌بینید که شما را خارج از برنامه‌هایی که با خانواده یا
دوستانش دارد نگه می‌دارد، مراقب باشید. همچنین یادتان باشد اگر در یکی دومورد از این برنامه‌ها شما را ببرد، ممکن است خیلی از موقعیت‌های او با
زنان دیگر را خراب کنید.



وقتی که باید با هم بیرون باشید، در خانه هستید


اگر دوست دارید برای تفریح به بیرون بروید ولی او مدام اصرار دارد که شما
را به خانه اش ببرد، مطمئن باشید که شما را فقط برای رابطه‌جنسی می خواهد.اصرار داشتن برای رفتن به سفرهای دو نفره نیز میتواند نشانه ای از آن باشد.



تحت فشارتان می‌گذارد


این قدیمی‌ترین تکنیک آنهاست (گردآوری :‌ انجمن ناجی) اگر قبل از ازدواج، شما را مجبور به آن
می‌کند، مطمئناً این مسئله برایش خیلی مهم‌تر از شناختن شما و ایجاد یکرابطه جدی است (گردآوری :‌ انجمن ناجی)



برای آن آماده‌سازی می‌کند


اگر وسایل مربوط به رابطه‌جنسی را در دور و اطرافتان می‌بینید، یعنی همه
چیز را برای این اتفاق آماده کرده است اماوقتی همه چیز را آماده داشته باشد، یعنی برای این اتفاق برنامه‌ریزی کردهاست (گردآوری :‌ انجمن ناجی)



وقتی با هم هستید، الکل می نوشد

بیشتر اوقات وقتی با مردی هستید که الکل می نوشد و به شما هم اصرار میکندکه بنوشید (یا مواد مخدر مصرف میکند و از شما هم میخواهد مصرف کنید)، درنهایت آن شب به رابطه‌جنسی ختم میشود. روابطی که با چنین اتفاقاتی شروعمی‌شوند معمولاً فقط بر پایه صمیمیت فیزیکی هستند و احساسات در آن دخیلنیست. باید بسرعت چنین روابطی را ترک کنید.

حرف می‌زند اما عمل نمی‌کند


گفتن «دوستت دارم» خیلی با نشان دادن آن فرق دارد. اطمینان یابید که دوستداشتنش را به شما نشان دهد و فقط از روی نوشته برایتان نخواند. چون بهدنبال رابطه‌جنسی است، ممکن است اینطور بگوید نه به این دلیل که واقعاً ازته قلب دوستتان دارد[تصویر:  53.gif][تصویر:  53.gif][تصویر:  53.gif][تصویر:  53.gif][تصویر:  53.gif][تصویر:  53.gif][تصویر:  53.gif]پیروز و موفق باشید




اطلاعات اینترنتی



 
هوس پاسخ به يك نياز جسماني و رواني است، مثل نياز به آب، ولي عشق فراتر از يك چنين نيازي هست. فردعاشق خود را خوار نمي كند، كوچك نمي كند. عشق عزت و احترام دارد و اين احترام از روي بي نيازي و بزرگي عشق حاصل مي شود.طي يك فرايند رسمي كه خانواده ها در جريان هستند، و ارتباطات شما آشكار و شفاف هست. با بررسي شما و خانواده هايتان از فرد مقابل آگاهي به دست مي آوريد، تناسب رفتارها، نقاط ضعف ، احساسات و افكار يكديگر را مي سنجيد و ساير معيارهاي مطلوب را دقيقا ارزيابي مي كنيد. بديهي است كه اگر اين موارد مثبت باشد خواه ناخواه شما عاشق فرد مي شويد( نه هوس پيدا كنيد).

اما هوس اينست كه معمولا به صرف مجاورت ايجاد مي شود. همكلاسي، هم محله اي، همكار، فاميل و ...، مي بينيد، خنده ها و عشوه هايش را حس مي كنيد، شيطنتها ، بازيگوشي ها، و كلاس گذاشتن هايش را نظاره مي كنيد، به دلتون مي افتد كه عاشقش هستيد و با خيالات مستمر از او غولي مي سازيد كه فقط بعد از ازدواج شكسته مي شود و واقعيت آن روشن مي شود. معمولا چنين دو نفري به جاي شناخت يكديگر، انرژي خود را صرف احساسات يكديگر مي كنند، دل ميدهند و قلوه مي گيرند، هر روز به تعداد زيادي براي يكديگر مي ميرند، يا حداقل غش مي كنند  و تعارفات كلاس بالا نصيب هم مي كنند، از وجود يكديگر ممنون مي شوند، از هم زياد تشكر مي كنند، با مطالعاتي كه در مورد مخ زني دختر يا پسر در اينترنت يا ....آموخته اند سعي مي كنند طرف مقابل را شيفته خود سازند.

عاشق، خود را ملزم مي داند كه حريم عشق و معشوق را رعايت كند و هنجارها را به نفع لذت خود نمي شكند. عاشق در پي كام گرفتن از معشوق، پيش از آنكه اين حريم كامل و رسمي شود، نيست. بايد كانون خانواده شكل گيرد و انعقاد پيمان زناشويي انجام پذيرد و طرفين مسئوليت زندگي و تعهد كامل را نسبت به هم بپذيرند. هر گونه خلوت، لمس و ارتباطي كه جنبه لذت جويي داشته باشد (قبل از تعهد كامل زناشويي و در چارچوب قانون)، صرفا آسيب پذيري عشق را به همراه دارد و اين آزمايش كردن عشق نيست، بلكه سيراب كردن هوس و عطش شهواني است (گردآوری :‌ انجمن ناجی)
( از سری مطالب اینترنتی: نویسنده:کامران.. نام خانوادگی:نامشخص)
 

 

 
لینک مرجع