انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: دردل
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل الولیک الفرج

درد دلی است که اگر نگویم بغض راه تنفس بر این فرد گنهکار را میبنده و نمیگذارد که دیگر اشتباهاتم را جبران کنم این موضوع را چون در میان ما انسانها رواج دارد میگویم.

چرا خداوند وقتی آدم را آفرید بر خود آفرین گفت؟....دلیل برتری انسان بر همه موجودات در چیست؟...ابلیس چرا از درگاه خدا ترد شد؟چرا دشمن سر سخت انسان شد؟...
بهترین دوست و همدم و یار انسان و انسانها کیست؟و بهترین بنده های خدا کیانند؟ و بدترین کیانند؟
چرا ما انسانها با اینکه راه بد و خوب را میدانیم راه بد، مسیر عبورش زیاد است؟...چرا اکثر انسانها گرایششان به سمت خوبی هاست و خوبی ها را دوست دارند چرا به سمت بدی حرکت میکنند؟...بدیها چگونه بوجود می آیند؟سرمنشا بدیها از کجاست؟
وقتی ما انسانها میگوییم خدابهترین دوست و همدم و یار انسان است و خدا فرموده است از من پیروی کنید که در دام دشمن آشکارتان شیطان گرفتار نشوید؟پس چرا پیروی از شیطان؟
شیطان از چه دروازه هایی وارد انسان میشود؟پیروان شیطان چه کسانی هستند؟چرا شیطان ذات پاک انسان را که از روح دمیده شده از سوی خداست می خواهد آلوده کند و بین انسان جدایی افکند؟
آیا کسانی که هم با زبان و هم با عمل کار نیک، و به دستورات خدا عمل میکنند آیا آنها مومنین خدا نیستند؟وآیا آن کسانی که با سخنی زیبا و در باطن زشت و با عملی زیبا ودر باطن اشتباه،ودر کل افرادی که از شیطان به طور کامل پیروی میکنند آنها مومنین شیطان نیستند؟آیا خداوند پیامبران اللهی را برای جلوگیری از تباه شدن انسان و برای سعادتمند شدن انسان بین انسانها نفرستاد؟ در حال حاضر در این دنیایی که الان ما در آن زندگی میکنیم چه کسانی برنامه های شیطان را عملی میسازند؟شیطان چطور خوشحالی میکند؟ خب من میگم شیطان رو به انسان میکنه با خنده میگوید:من کسی هستم که به پدر شما آدم سجده نکردم من کسی هستم که شما به نابودی به دست یکدیگر کشاندم شما همان (آدم)کسانی هستید که خداوند پس از خلقت پدرتان آدم بر خود آفرین گفت و شماها را برتر ازهمه خواند من همان کسی هستم(ابلیس)که دست به نابودی برترین مخلوق خدا آدم(پسران آدم)زده ام که تا الان هم کم و بیش موفق شدم از آغاز تا حال خون انسانهای زیادی را به وسیله خودشان بریزم.
خب الان در زمان ما هم در دنیا خون چه آدم هایی ریخته میشود؟(خوشحال شدن شیطان)چه کسانی جوانان و مردم بشر را به بیماری انواع مواد مخدر مبتلا و به نابودی میکشاند؟آیا بی عدالتی از نشانه های عمل خبیث شیطان نیست؟ چه کسانی آن را در جهان از اول تا زمان حال ما اجرا کننده ی آنند؟
از زمانآغاز دشمنی شیطان،شیطان در مقابل خوبی، بدی را به وسیله پیروانش گسترش داد،در مقابل پیامبران اللهی،دشمنی را در برابر این مردان الهی قرار داد{به دروغ گویی به جادوگری،و امثال اینها}،در برابر دین اسلام برای نابود کردنش در مقابلش،بهایت و وهابیت را طرح ریزی کرد آن هم به وسیله پیروان خود،
ریشه این همه ظلم از کجا نشات میگیرد؟جواب:تبعیت از شیطان

وقتی حرف از احساس و عاشقی هست در جوامع، پس این چه جور احساسی است که وقتی دارن در این دنیا به بشریت ظلم میشود اینقدر بی احساس ازکنارش میگذریم و اگر لطف کنیم بگیم آخی ولی احساس و آن حس انسان دوستانه مان در عمل بروز پیدا نمیکند؟
این چه جور شعاری است که ما میگیم که عمل نمیکنیم(ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند)علی ما کیست؟ علی ما همان حضرت ولی عصر عج است که بجای پیروی از دستورات آن حضرت پیروی از هوای نفس خود(شیطان درون)وابلیس میکنیم و علی را اینطور تنها میگذاریم.

نوایی ازجانبازشهید سید مجتبی علمدار:

ای کاش در دل ذره ای شور نوا بود
احوال ما با حالت نی هم صدا بود
ای کاش شور جنگ در ما کم نمیشد
این ناله را این شیوه مردم نمیشد
ای کاش رنگ شهر بازیم نمیداد
در جبهه یا زهرا مرا بر باد می داد
امشب دلم یاد شهیدان تنگ دارم
حال و هوای لحظه های جنگ دارم
فرسنگ ها دورم زبازی محبت
با یک دل خسته زنیش سنگ تهمت
مسموم شد ساقی به پیمانه شکسته
از بحث بد درب شهادت شد بسته
من ماندم و متن وصیت نامه پیر جماران
من ماندم و شرمندگی از بوی یاران
من ماندم و شیطان ونفس و جنگهایش
من ماندم و شهر و گناه و رنگهایش
از زرق و برق شهر خود نیرنگ خوردم
آن معنویت های جنگ را از یاد بردم
خود را به انواع گناه آلوده کردم
در راه باطل کوشش بیهوده کردم
از دفتر دل نام الله پاک کردم
خود را به زیر کوه عصیان خاک کردم
اکنون پشیمان آمدم
اکنون پشیمان آمدم با این تمنا
یا رب نظرکن جرم عصیانم ببخشا

پس ای بنیامین حسینی ای برادرو خواهر مسلمان و برادر و خواهر مسیحی جوری در این دنیا زندگی کنید که هم بتوانید با اعمال نیکتان زمینه را برای ظهور حضرت منجی بشریت فراهم بیاورید، آنچه که خدا را ناراحت میکند بپرهیزید و تلاشتان را بالا ببرید برای تحقق این امر اللهی که خداوند با مومنین و صابرین است (گردآوری :‌ انجمن ناجی)
لینک مرجع