انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: بچه ها برای پدر ریحانه خانم دعا کنید ...
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام به همگی ؛
بچه ها پدر ریحانه خانم الان تو بستر بیماری هست و دلیل بیماری اون ، حفظ ارزشهای ایران اسلامی بوده ، یعنی برای کشور عزیزمون جنگیده و از اون زمان( زمان جنگ) با مشکلی که به صرف جنگ ، حق علیه باطل بوده ، بهش صدماتی وارد شده و با اون یادگاریهای جسمی زمان جنگ ، دستو پنجه نرم می کنه و یک جانباز هست و در از شما میخوام ، برای این مرد خوب ، پدر ریحانه خانوم دعا کنید ، تا هر چه زودتر خوب بشه و خانواده اش رو از نگرانی در بیارید .
یامن اسمه دوا وذکره شفا
من همیشه آخر نمازهام شفای بیماران رو از خدا می خوام چون می دونم خیلی سخته مدتها روی تخت بیمارستان بودن خدای مهربون تو که یک گوشه ی چشمت غم عالم ببرد حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد خدایا ازت

می خوام به حرمت علمدار دشت کربلا تو این دم عیدی( میلاد امام رضا) عیدیه تمام بیماران رو سلامتی کامل عطا بفرمایی خدایا چشمان منتظر عزیزان بیمار و خانواده شون رو بیشتر از این در انتظار نزار خدایا دل همه ی این عزیزان رو به بزرگی خودت شاد نما که حز تو دادرسی نیست .

یا ارحم الراحمین

یا ارحم الراحمین

یا ارحم الراحمین

یا ارحم الراحمین

یا ارحم الراحمین

یا ارحم الراحمین

یا ارحم الراحمین
انشالله که زودتربابات خوب شه ریحانه جان منم براش دعامیکنم توکه خیلی خوبی عزیزم خدابه دلت پاکت نگاه کنه وبه خواسته ات برسونت آمین:دعا::دعا:
امیدورام پدرتون هرکجا ک هس سالم وسرحال باشه . الهی آمین
:flower:
»» سوره مبارکه حشر ««
هرگاه این سوره قرآن کریم را با خلوص بر بیمار بخوانند انشاءالله شفابخش است (گردآوری :‌ انجمن ناجی) در روایتی از نبی مکرم اسلام صلی الله علیه وآله وسلم آمده است: هنگام قرائت سه ایه آخر سوره حشر دست را بر سر بگذارید و آیات را قرائت نمایید که این دستور جبرییل است از جانب خداوند . و این عمل شفای همه بیماری هاست به جز مرگ.
:flower::flower:
در تفسیر نمونه ی آیت الله مکارم آمده که
. . . سـوره حـمـد , اسـاس قـرآن اسـت , در حـديثى از پيامبر اكرم (ص ) مى خوانيم كه : (( الحمد ام الـقـرآن )) و ايـن بـه هـنـگـامـى بـود كـه ((جابربن عبداللّه انصارى )) خدمت پيامبر(ص ) رسيد, پـيـامبر(ص ) به او فرمود: (( آيا برترين سوره اى را كه خدا در كتابش نازل كرده به تو تعليم كنم )) جـابـر عـرض كـرد آرى پدر و مادرم به فدايت باد, به من تعليم كن , پيامبر(ص ) سوره حمد كه ام الكتاب است به او آموخت .
سپس اضافه فرمود: (( اين سوره شفاى هر دردى است مگر مرگ )) .
برای پدر شما آرزوی طول عمر و سلامتی دارم که ما شرافت ، آزادگی ، امنیت و دینمون ر از همچین عزیزانی داریم .
خدا این بزرگوار و همچنین خانوادشون ر عاقبت بخیر بکنه .
امیدوارم هر چه زودتر حال پدرتون خوب بشه..جانبازه ها عزیزهستن،خدا عزتشون رو روزافزون کنه.
از لطف همگیتون ممنونم.
باید این خبر خوش رو بهتون بدم که ایشون از بیمارستان مرخص شدن و الان حالشون خیلی بهتر هست.
ممنون که دعا کردید.ان شاء الله همیشه سالم و سلامت باشید.
یا علی.
لینک مرجع