انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: كلاهبرداری 124 میلیاردی به بهانه برنده شدن در مسابقه پیامكی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
كلاهبرداری 124 میلیاردی به بهانه برنده شدن در مسابقه پیامكی

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: باند حرفه ای كه به بهانه برنده شدن در مسابقه پیامكی در سطح كشور 124 میلیارد و 500 میلیون تومان كلاهبرداری كرده بودند توسط پلیس فتای زنجان شناسایی و متلاشی شد.
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: در تشریح این خبر با اشاره به سوء استفاده کلاهبرداران و افراد شیاد از شهروندان گفت: افراد شیاد و کلاهبرداران با سوء استفاده از حسن اعتماد مردم به بهانه ارسال جوایز، مسابقه های پیامكی و برنده شدن از آنان کلاهبرداری می کنند.
وی خاطر نشان كرد : بعضی از افراد به علت عدم آگاهی، به درخواست آنان پاسخ مثبت داده و وجوه نقد را به حساب آنها واریز می‌كنند.
صالحی تاكید كرد : پلیس فتای زنجان چندی پیش از فعالیت یكی از این باندها مطلع و موفق شد اعضای این باند را شناسایی و متلاشی كند.
این مقام انتظامی ضمن هشدار به این شیوه از كلاهبرداری گفت : اعضای این باند فعالیت خود را از مدتی پیش آغاز و با ارسال پیامک به بیش از چهار میلیون نفر مبالغی بین 27 تا 30 هزار تومان از آنان اخذ و در مجموع چندین میلیارد تومان كلاهبرداری كرده‌اند.
فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان كرد : پس از شناسایی یكی از اعضای این باند شب گذشته متهم حین انتقال وجه از حسابی به حساب دیگر در مقابل یكی از دستگاه‍‌های خود پرداز توسط پلیس غافلگیر و دستگیر شد.
وی با اعلام اینكه با دستگیری این فرد دو عضو دیگر این باند شناسایی و دستگیر شدند گفت: مردم فریب این پیامک ها را نخورند.


لینک مرجع