انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: BMW رایانه شخصی برای علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای طراحی کرد!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شرکت BMW از زیباترین خودروهای جهان را تولید می کند و همواره با محصولات خود توانسته است نظر هر بیننده ای را جلب کند. اما این شرکت بزرگ آلمانی تصمیم گرفته است خلاقیت خود در طراحی را وارد شاخه های دیگر کند و مدل مفهومی محصولات دیگری را نیز به معرض نمایش بگذارد.
[تصویر:  7312cb2e1b.gif]
[تصویر:  8aff6fada0.jpg]
“ال ال شیو”(LL Shiu) مدیر عملیاتی شرکت ASRock توضیح داد که علاقمندان به بازی های رایانه ای و همچنین رانندگان یک احساس مشترک دارند: هر دوی آن ها می خواهند وقتی که پشت فرمان نشسته اند و یا مشغول بازی با رایانه خود هستند، با سرعت به جلو حرکت کنند.
[تصویر:  7312cb2e1b.gif]
[تصویر:  b80a3dbb19.jpg]
“لائورنز شافر”(Laurenz Schaffer) مدیر شرکت BMW DesignWorks USA در این خصوص توضیح داد: «بازی های رایانه های مربوط به احساسات شخصی افراد می شود. بنابراین ما یک طراحی منحصر به فرد ارایه کرده ایم که سطح احساسات و علایق آن ها را به میزان قابل ملاحظه ارتقا می دهد. من در خطاب به علاقمندان بازی های رایانه ای می گویم که رایانه شخصی ویژه ما که به طور اختصاصی برای آن ها طراحی شده است، می تواند بهترین احساس در این زمینه را ایجاد کند».
البته باید توجه داشت این نخستین باری نیست که شرکت BMW اقدام به طراحی رایانه شخصی می کند. اگر کمی به گذشته رجوع کنیم، این شرکت بزرگ خودروسازی چندی پیش رایانه ای را با نام Thermaltake Level 10 PC طراحی کرد و مدتی پس از آن هم یک موشواره ویژه علاقمندان به بازی های رایانه ای ارایه نمود.
لینک مرجع