انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: اخاذي پسر معتاد از دختران خوش تیپ
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش بي باک به نقل از باشگاه خبرنگاران، 12 خرداد ماه دختري به کلانتري 130 نازي آباد مراجعه کرد و اظهار داشت: در پارک به همراه دوستانم در حال تفريح بودم که فردي با در دست داشتن يک بيسيم به سمت من آمد و به دليل نامعلومي به من دستور داد تا اموال شخصيم را روي صندلي بريزم.

اين دختر مالباخته ادامه داد: پس از اينکه اموالم را روي صندلي ريختم مرد تبهکار با بهانه اينکه اموالت ضبط مي‌شود تا تکليفت مشخص شود آنان را برداشت و از محل متواري شد.

همچنين در اين خصوص چند پسر ديگر نيز طي چند روز گذشته به کلانتري مراجعه کرده و از وجود مرد تبهکاري که با جعل عنوان نظامي از آنان اخاذي کرده بود، خبر داده بودند.

در اين راستا ماموران به طور نامحسوس در پارک‌هاي جنوب شهر تهران مستقر شدند و پس از چندين روز فعاليت توانستند، فرد مورد نظر شناسايي و دستگير کنند.

ماموران در بازرسي بدني از متهم يک عدد گاز اشک آور، چاقو، يک عدد تيغ موکت بري و يک عدد بيسيم قلابي، تعدادي مدارک جعلي کشف و ضبط کردند.

رييس کلانتري 130 نازي آباد "سرهنگ حسين تميزي" با اعلام اين خبر گفت: متهم به نام عنابه 21 ساله (معتاد به مواد مخدر صنعتي، داراي سه سابقه کيفري اخاذي، کلاهبرداري و جعل اسناد هويتي) با رويارويي با مدارک مستند و مواجه چهره به چهره با مالباختگان به ده‌ها فقره اخاذي از دختران و پسران جوان با جعل عنوان مامور پليس آگاهي تهران اعتراف کرد. در نهايت متهم با تشکيل پرونده به پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ انتقال داده شد.
لینک مرجع