انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: پيش فرض حتما از ایمیل برای کسب و کارتان استفاده کنید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
 [تصویر:  envelope-750x450.png]
[align=start]لیست مشترکین برای ایمیل مارکتینگ را جدی بگیرید
[align=start]در ایمیل مارکتینگ، شما همیشه باید به دنبال ساخت لیست ایمیلی از بازدیدکنندگان سایتتان باشید. برای بازدیدکنندگان عضو شدن در خبرنامه شما خیلی آسان تر و بدون ریسک تر است تا اینکه بخواهند از فروشگاه اینترنتی شما خرید کنند. پس احتمالا خیلی بیشتر از آن که فروش داشته باشید اعضای خبرنامه زیادی را در لیستتان می بینید. اتفاقا این خیلی خوب است چون شما هنوز به این افراد دسترسی دارید. همه مشترکین سایت شما برای کسب و کار شما خاص و با ارزش هستند.
[align=start][align=start]تخفیف های انحصاری به اعضای ایمیلی سایت
[align=start]شما می توانید تخفیف های سایت خودتان را انحصاری کنید! یعنی چی انحصاری کنید؟ یعنی اینکه یک سری کدهای تخفیف را فقط برای اعضای ایمیلی خودتان قرار دهید. می خواهید برای یک محصول تخفیف در نظر بگیرید؟ این تخفیف را به صورت همگانی در سایت قرار ندهید و کد تخفیف را فقط برای اعضای سایتتان بفرستید تا فقط آن ها بتوانند از تخفیف استفاده کنند. منظور صحبت های من این است که کاری کنید تا اعضای سایتتان متوجه بشوند که با بازدیدکنندگان عادی سایت متفاوت هستند و شما برای آن ها ارزش بیشتری قائل هستید. همین وعده کوچک تخفیف به اعضای سایت کار بسیار خوبی می باشد. توصیه می کنم امتحان کنید. دوستان البته می توانید تخفیف های انحصاری را فقط برای خریداران قبلی سایتتان در نظر بگیرید. در ادامه بیشتر درباره این موضوع صحبت می کنم.
[align=start]در ایمیل مارکتینگ یک پیام تجاری به یک گروه از مردم با استفاده از ایمیل گروهی ارسال می شود. که معمولا برای فرستادن تبلیغات، درخواست کسب و کار و یا درخواست فروش و یا کمک های مالی استفاده می شود.، در کل هر گونه ارتباط ایمیلی که به معنای ایجاد وفاداری، اعتماد و یا معرفی نام تجاری واجد شرایط باشد را شامل می شود.
[align=start][align=start]مقرون به صرفه است : معمولا در شرکت های تجاری بیشتر تبلیغات ، یادآوری ها، پیشنهاد های ویژه و انواع مکاتبات پستی با مشتریان، از طریق چاچ ،پست و انتشار بروشورهای تبلیغاتی صورت می گیرد.تبدیل نوع کاغذی به ایمیل تبلیغاتی، و صرفه جویی در هزینه چاپ و پست،مزیت چشمگیری است (گردآوری :‌ انجمن ناجی)مزیت دیگرش این است که دیگر نیازی به استخدام کارکنان جدید و یا افزایش حجم کاری کارمندان به وجود نمی آید.
[align=start][align=start]می توان برای ارائه اطلاعات مهم آن را مورد استفاده قرار داد:ایمیل مارکتینگ امکاناتی چون نرخ های باز(open rates) لینکهای کلیک شده و جزئیات تغییر را به شرکت ها می دهد.
[align=start][align=start]سریع است: ایمیل مارکتینگ یکی از سریعترین شکل از ارتباطات است که شما را قادر به ارائه اطلاعات فوری به مشتریان می کند.و همچنین اجازه می دهد تا دسترسی سریع به پاسخ و پرسش ها داشته باشید.  منبع
[align=start][align=start]مناسب است : ایمیل مارکتینگ اجازه می دهد تا لینک های مناسبی را برای محصولات و خدمات مهم قرار داد. قرار دادن لینک در ایمیل های تبلیغاتی یک محل که احتمال جلب توجه خواننده را بالا می برد، یک راه آسان برای افزایش درآمد است (گردآوری :‌ انجمن ناجی)
[align=start][align=start]ایمیل مارکتینگ باعث می شود به روز رسانی لیست های ایمیلی به سرعت انجام شود ،استفاده از ایمیل بازاریابان را قادر می سازد نظرات نمایش داده شد و بازخوردها را به سرعت به روز رسانی کنند، تنها با مدیریت آسان از طریق صندوق (inbox). همچنین ایمیل حاوی لینک اشتراک و لغو اشتراک (unsubscribe-opt-out)،باعث می شود به راحتی مشترکان علاقه مند از آنهایی که بی طرف هستند تفکیک شوند.
 



 

 
لینک مرجع