انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: تعبیر خواب مو - تعبیر مو - تعبیر دیدن مو در خواب
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تعبیر مو 

1ـ اگر زني خواب ببيند به گيسوان زيباي خود شانه مي زند ، علامت آن است كه در امور مربوط به خود چندان دقتي به خرج نمي دهد و با اين كار موقعيت پيشرفت ، در زندگي را از دست مي دهد .

2ـ اگر مردي خواب ببيند موي سرش را كوتاه مي كند ، علامت آن است كه براي دست و دل بازي و سخاوتش فقير خواهد شد ، و از نگراني و اضطراب بيمار مي شود .

3ـ اگر خواب ببينيد موي سرتان خاكستري مي شود ، نشانة نزديك شدن به مرگ است و اينكه شايعات بي اساسي دربارة نزديكان يا دوستان در خانوادة شما منتشر است .

4ـ اگر اندام خود را در خواب پوشيده از مو ببينيد ، علامت آن است كه در بدرفتاري با ديگران چندان پافشاري مي كنيد كه همه شما را ترك مي گويند . اگر زني چنين خوابي ببيند ، علامت آن است كه در ذهن خود مقامي براي خود در نظر مي گيرد و بر خلاف اصول اخلاقي با ديگران رفتار مي كند .

5ـ اگر مردي خواب ببيند موي سياه و مجعدي دارد ، نشانة آن است كه با خوش رفتاري ديگران را فريب مي دهد .

6ـ اگردر خواب زني مو طلايي ببينيد ، علامت آن است كه به زني بي باك دل خواهيد بست و با او ازدواج خواهيد كرد .

7ـ اگر در خواب زن مو قرمز ببينيد ، علامت آن است كه در زندگي با تغيير و تحول روبرو خواهيد شد و از بي وفايي نامزد خود آگاه مي شويد .

8ـ ديدن موي قهوه اي در خواب ، علامت آن است كه در انتخاب شغل مناسب موفق نمي شويد .

9ـ ديدن گيسوي آراسته و زيبا در خواب ، علامت آن است كه وضعيت مالي شما بهتر خواهد شد .

10ـ اگر خواب ببينيد موهاي خود را از ته مي زنيد ، علامت آن است كه براي دوستي ولخرجي مي كنيد و بعد ناچار مي شويد كه با صرفه جويي زندگي خود را بگذرانيد .

11ـ اگر خواب ببينيد موي سرتان بسيار نرم است و سريع رشد مي كند ، علامت آن است كه زندگي اي لبريز از نعمات و شادماني در به روي شما خواهد گشود .

12ـ اگر زني خواب ببيند تار سپيده مويش را با موهاي سياه مقايسه مي كند ، علامت آن است كه بر سر پذيرفتن دو پيشنهاد مردد است . اگر هنگام انتخاب دقت زيادي به خرج ندهد ، پيشنهادي را خواهد پذيرفت كه برايش به جاي بخت و اقبال مساعد ، زيان و پريشاني به بار مي آورد .

13ـ ديدن گيسواني پريشان و نامرتب در خواب ، علامت آن است كه بستن پيمان ازدواج با مشكلي مواجه مي گردد ، اوضاع كار كساد مي شود و زندگي با سختي همراه مي گردد .

14ـ اگر زني خواب ببيند نمي تواند گيسوان خود را شانه بزند ، علامت آن است كه به نامزد خود اهانت خواهد كرد و او را از دست خواهد داد .

15ـ اگر دختري در خواب زناني با گيسوان خاكستري ببيند ، نشانة آن است كه به زودي زني با يكي از اقوام او ازدواج خواهد كرد .

16ـ اگر خواب ببينيد موهايتان كوتاه است ، علامت آن است كه در زندگي با نوميديهاي بزرگي روبرو خواهيد شد .

17ـ اگر زني خواب ببيند موهايش مي ريزد و كچل مي شود ، علامت آن است كه براي امرار معاش بايد تلاش كند زيرا بخت و اقبال به او پشت مي كند .

18ـ اگر خواب ببينيد موي سرتان به سپيدي برف است ، علامت آن است كه به مسافرتي مطلوب و لذتبخش خواهيد رفت .

19ـ اگر مردي خواب ببيند موي زني را نوازش مي كند ، علامت آ ن است كه زني شايسته به او اعتماد خواهد كرد ، هر چند كه او از نظر ديگران محكوم و طرد شده است .

20ـ اگر در خواب بر گيسوان خود گلي ببينيد ، علامت آن است كه گرفتار سختي و مشكلات زندگي خواهيدشد . و اين مشكلات كمتر از زماني كه از دور به آنها نگاه مي كرديد شما را دچار هراس مي كنند .

21ـ اگر زني خواب ببيند موي سرش با گلهايي سفيد تزئين شده است ، علامت آن است كه در زندگي با دردسرهايي روبرو خواهد شد ، اما اگر با شكيبايي و صبوري و پشتكار با دردسرها روبرو شود ، سرانجام از شر آنها خلاص مي شود .

22ـ اگر خواب ببينيد يك دسته از موهاي شما خاكستري شده و مي ريزد ، نشانة آن است كه گرفتاري و نوميدي در انتظار شماست و بر خلاف اميد به بهبودي بيماري مأيوس كننده مي شود .

23ـ اگر خواب ببينيد موي سر كسي يك شبه سفيد مي شود ولي صورتش همچنان شاداب و جوان مي ماند ، علامت آن است كه مصيبت و اندوهي ژرف در انتظار شماست .

24ـ اگر دختري چنين خوابي ببيند ، نشانة آن است كه در اثر تصادف نامزد خود را از دست مي دهد و در اثر بي احتياطي به اندوه دچار مي شود . او بايد مراقب روابط خود با دوستان باشد .

najiforum

کانال ما 
https://telegram.me/Najiforum
لینک مرجع