انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: هزینه فریت بار برای بار های با وزن مختلف
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
 هزینه فریت بار برای بار های با وزن مختلف افرادی که قصد مهاجرت یا مسافرت به خارج از کشور را دارند توجه داشته باشند که برای فریت بار خود نیاز به دانستن نکاتی در رابطه با هزینه های فریت بار دارند در اینجا قصد دارم نکات مهم در رابطه با چگونگی محاسبه هزینه های ارسال بار فریت بار توضیح دهم. [تصویر:  548208-padmiracargo.jpg]   جهت فریت بار از طریق شرکت های هواپیمایی به اکثر نقاط جهان با احتصاب وزن صورت می گیرد :برای مثال وزنی که برای فریت بار ایر لاین از مشتری می پذیرد به ترتیب زیر تقسیم بندی  می شود:
  1. وزن بار مینیمم(Mimimum): این وزن برای فریت بار معمولا بین یک کیلوگرم  تا 10-11  کیلو گرم می باشد که هزینه ی آن بستگی به مقصد (کشور یا شهری که قصد فریت بار را به آن دارید) دارد.
  2. وزن نرمال(Nurmal) :  این وزن برای فریت بار از 10-11 کیلوگرم یا معمولا از 8-7 کیلوگرم  تا حدود 30 کیلوگرم است .و برای محاسبه حمل بار هوایی همانند گزینه یک انجام می پذیرد.
  3. وزن 45 کیلوگرم : این وزن برای فریت بار زمانی که معمولا وزن بار بالای 34-35 کیلوگرم است ، به صورت اتوماتیک 45 کیلوگرم حسای می شود . این نکته را هم در نظر داشته باشید که هزینه ی 45 کیلو گرم کمتر از هزینه ی 35 کیلوگرم است برای همین برای فریت بار در چنین حالتی 45 کیلو گرم با صرفه تر است (گردآوری :‌ انجمن ناجی)
  4. وزن 100 کیلوگرم : برای فریت باری که  دارای 100 کیلو گرم تا 300 کیلوگرم است هزینه ثابت است (گردآوری :‌ انجمن ناجی)( البته برخی از شرکت های فریت بار برای فریت بارهای 250 کیلو گرم هم نرخ خاصی دارند)
  5. وزن 300 کیلوگرم : در حورد فریت بار 300 کیلو گرمی می توان گفت که هزینه اش پایین تر از فریت بارهای 100 کیلوگرمی است برای مثال : اگر بارتان روی مسیر تورنتو 300 کیلوگرم باشد هزینه ی ارسال هر کیلوگرم آن از هزینه ارسال بار با وزن 100 کیلو گرمی کمتر خواهد بود.
  6. وزن 500 کیلوگرمی : اگر روال بالا را در نظر بگیریم متوجه می شویم با افزایش وزن ارسال بار هزینه ی هر کیلو بار کاهش پیدا می کند و فریت بار های 500 کیلوگرمی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
  7. وزن های بالای 100 کیلوگرم :  این نوع بارها را در اصطلاحات فریت بار بارهای تناژ می گویند . بارهای تناژ عمدتا در فریت اثاثیه منزل و یا لوازم شخصی اتفاق می افتد که شامل مبلمان و میز و ... می باشد که وزنشان از 1000 کیلوگرم بالا می زند در باره هزینه فریت بار برای بارهای تناژ نیز با افزایش وزن بار هزینه هم کاهش پیدا می کند .
  [تصویر:  Untitled-padmiracargo.JPG]  توضیح اینکه :   همان طور که مسافران عزیز می دانند کشورها و مقاصد بسیار زیادی برای مهاجرت وجود دارد بر این اساس در اینجا فقط طریقه محاسبه هزینه فریت بار های مختلف را ارائه کردیم و برای اینکه در این بار بیشتر آگاهی داشته باشید با کارشناسان خدمات حمل بار هوایی ملباسمو کنید.
لینک مرجع