انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: چطوربفهمیم چه رنگ لباسی مناسب ماست
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.

[تصویر:  136884887565992.jpg]

بعضی از رنگ ها هستند که نسبت به رنگ های دیگر بیشتر به شما می آیند و هنگامی که این رنگ ها را می پوشید : زیبا تر ، شیک تر به نظر می آید .به شما توصیه می کنیم قبل از اینکه لباس جدید خود را خریداری کنید حتما این مقاله را بخوانید و رنگ هایی که شما را زیباتر نشان می دهند.

[تصویر:  13688492467513.gif]

چطور رنگی که بیشتر به ما می آید را بشناسیم؟


از چه طریق و راهی متوجه بشویم که چه رنگی به ما می آید؟ و چه رنگی به ما نمی آید؟


انسان های دارای پوست های مختلفی هستند: پوست های روشن، تیره، گندمی و.... هم چنین دارای رنگ مو های متفاوتی هستند: روشن، بلوند، شرابی، مشکی و .... .



بعضی از رنگ ها هستند که نسبت به رنگ های دیگر بیشتر به شما می آیند و هنگامی که این رنگ ها را می پوشید : زیبا تر ، شیک تر به نظر می آید .



به شما توصیه می کنیم قبل از اینکه لباس جدید خود را خریداری کنید حتما این مقاله را بخوانید و رنگ هایی که شما را زیباتر نشان می دهند را بشناسید ، خرید خود را آغاز کنید :



1- تصور کنید که وارد یک بوتیک لباس فروشی شده اید ، از یک مدل لباس خوشتان آمده است و آن مدل لباس دارای چند رنگ متفاوت هستند ، شما از دو یا سه رنگ آن لباس خوشتان می آید اما نمی دانید از بین این چند رنگ کدام را انتخاب کنید ؟ چه باید کرد ؟


توصیه می کنیم که لباس مورد نظر را با رنگ های مختلف در زیر صورت خود بگیرید ، اثری که رنگ مورد نظرتان بر روی صورت شما می گذارد دقت کنید و مشاهده کنید آیا رنگ صورت شما را باز می کند ، یا اینکه رنگ صورتتان را تیره تر می کند ;

رنگ لباسی که انتخاب می کنید باید به نحوی باشد که پوست صورت شما را باز و روشن کند . اگر رنگ صورتتان تیره شد ، حالت و فرم چشم هایتان عوض شد ، یا اینکه موج خستگی یا تیره گی را بر صورت شما گذاشت ،


شما باید به این نتیجه برسید که این رنگ به شما نمی آید به خاطر رنگ پوستتان ، رنگ موهایتان و یا رنگ چشمانتان و ..... . پس بهتر است رنگ دیگری را انتخاب کنید .


2- آیا رنگ پوست تاثیر بسزایی در انتخاب رنگ ها برای شما دارد ؟


بله رنگ پوست تاثیر بسزایی در انتخاب رنگ ها دارد . اگر رنگ پوستتان سفید یا تیره باشد ، رنگ هایی را که انتخاب می کنید تفاوت دارد ،

البته علاوه بر رنگ پوستتان ، رنگ موهایتان نیز تاثیر بسزایی دارد . برای مثال هنگامی که رنگ موهایتان مشکی بود یک رنگ خاص به شما نمی آمده اما اکنون که رنگ موهایتان تغییر داده ، همان رنگ قبلی کلی به شما می آید و صورت شما را کلی تغییر داده است ، و شیک تر شده اید .


3- آیا رنگ موهایتان نیز تاثیر بسزایی در انتخاب رنک ها برای شما دارد ؟


معمولا رنگ موهای اولیه هر کس ، و رنگ موی طبیعی که خداوند به انسان ها هدیه کرده است آن رنگ مناسب ترین و بهترین رنگ می باشد ، اما یک سری از افراد با رنگ مویی که مخصوص خودشان و ذاتی می باشد


، جلوه و ظاهر خوبی پیدا نمی کنند برای همین مجبور می شوند که موهایشان را رنگ کنند . اما از کجا متوجه شویم که چه رنگی به ما می آید

؟


اگر می خواهید متوجه شوید که موهایتان باید به چه رنگی باشد که به شما بیاید باید به سه عاملی که در زیر برایتان توضیح می دهیم دقت کنید

:

1- رنگ چشمانتان 2 – رنگ پوست صورت تان 3 - رنگ ذاتی موهایتان



دقت کنید تا بتوانید به این موضوع پی ببرید و رنگ مناسب را انتخاب کنید . ترکیب سه عامل گفته شده راهی مناسب است ، و شما را در انتخاب بهترین رنگ یاری می دهد .



4- به افرادی که دارای رنگ موهای خاکستری هستند چه رنگ های می آید ؟ اگر می خواهید افراد زیادی جذب شما شوند و توجه بیشتری را جلب کنید توصیه می کنیم که رنگ های سرد ، آرام و ملایم بپوشید . لازم به ذکر است رنگ های سرد و تند را نپوشید بهتر است رنگ های سرد و ملایم را بپوشید تا با رنگ موی شما هارمونی و تطبیق بیشتری داشته باشند تا شما را زیباتر نشان دهند ، نه اینکه کاملا بر ضد هم باشند .
[تصویر:  136884895096013.jpg]
رنگ هایی مانند : آبی آسمانی ، صورتی های کم رنگ ، رنگ های پوست پیازی ، لیمویی های ملایم ، بنفش های کم رنگ ، گلبهی، سبز ، مشکی ، سفید ....


5- اگر رنگ موهایتان کمی روشن تر از خاکستری است ، دیگر رنگ های سرد را به شما پیش نهاد نمی کنیم ، بر عکس رنگ های پر رنگ و گرم را به شما پیش نهاد می کنیم .


رنگ هایی مانند : سبز زمردی ، قرمز کبود ، قرمز ، مشکی ، سفید ، را به شما توصیه می کنیم و رنگ هایی مانند : برنز، رنگ های خاکی و رنگ هایی در این سبک بپرهیزید .


6- به افرادی که دارای رنگ موهای مسی هستند چه رنگ های می آید ؟ شما نباید رنگ های سرد و ملایم را بپوشید بلکه باید لباس هایی را که انتخاب می کنید از جمله رنگ های گرم و تند باشند.


رنگ هایی مانند : بنفش ، قرمز هایی که کمی تیره باشند به شما جلوه ی خوبی را خواهند بخشید . رنگ های که در این درجه بندی رنگی قرار دارند و در این ردیف قرار می گیرند را می توانید انتخاب کنید . رنگهایی مانند : سبز های لجنی ، زرد پر رنگ ، نارنجی های آتشین ، …. شما با پوشیدن این رنگ ها زیباتر و شیک تر جلوه خواهید کرد . در عوض رنگ هایی مانند : آبی نفتی ، خاکستری ، از جمله رنگ های هستند که به شما نمی آیند.


7- به افرادی که دارای موهای سفید و یا جو گندمی هستند چه رنگ های می آید ؟ افرادی که دارای موهای سفید و جو گندمی هستند از رنگ هایی که دارای هارمونی و ترکیب سرد ، و پر رنگ هستند می توانند استفاده کنند و لباس هایی با این رنگ ها را بپوشند.

[تصویر:  13688492467513.gif]

سپاس شادی گلم

مثل همیشه مطالب زیبا و دوست داشتنی و به درد بخور
من به این مطالب نیاز داشتم اجی
ممنون
موفق باشی
ممنون شادی ج*** خیلی خوب بود و مورد نیاز. مررسی
سلام
ممنون از مقالتون
بسیار جالب بود
چرا رنگ مشکی به همه میاد؟چه خصوصیتی داره ؟میدونید؟
خواهش ساریناگلم:flower: درسته رنگ مشکی به همه میادولی منم نمیدونم چرااگه فهمیدم حتماجوابتومیدم اجی:flower:
لینک مرجع