انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: لباسشویی 7 کیلویی 1200 دور سامسونگ Samsung مدل J1238c با فن آوری پیشرفته و مصرف انرژی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
 ژنراتور اکوبابل با فرمول ویژه ای هوا، آب و ماده شوینده را در هم حل کرده و نوع خاصی از حباب های محافظ را تولید می کند که سرعت جذب بسیار بالایی دارند. در عمل این حباب ها ی خاص با سرعتی 40 برابر سریع تر، جذب الیاف لباس ها می شوند و قبل از شروع شستشو به داخل دیگ ماشین تزریق می گردند. این انحلال ایده آل علاوه بر این که از باقی ماندن پودر حل نشده در بین البسه جلوگیری می کند بلکه با نفوذ یکنواخت و سریع، انواع لکه ها را بلافاصله از بین برده و حتی از ساییدگی و آسیب دیدگی لباس ها در اثر چرخش سریع جلوگیری می کند.
تفاوت حباب های خاص اکوبابل در فرمول تولید آن ها، جذب سریع ( 40 برابر سریع تر) و هم چنین محافظت آن ها از الیاف است (گردآوری :‌ انجمن ناجی)( چون قبل از شروع شستشو به داخلدیگ تزریق می شوند و مانند بالشتکی مانع از ساییدگی لباس ها با دیواره دیگ می شوند.)ماشین لباسشویی   مدل  1238 سامسونگ که از این فن آوری بهره می برد، برای شستشو از آب سرد استفاده می کند. شستشوی با آب سرد اگر با تکنولوژی اکوبابل اکوبابل همراه باشد، ماندگاری الیاف لباس را افزایش می دهد! با اکوبابل سامسونگ دیگر نیازی به اتلاف انرژی برای گرم کردن آب نیست. به همین دلیل تا 70 درصد باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود. این در حالی است که کیفیت شستشو نیز بهبود می یابد. حباب های ویژه، بدون نیاز به گرما یا برنامه های شستشوی بلند مدت و سخت، بطور یکنواخت و بسیار سریع در درون الیاف البسه نفوذ کرده و آلودگی ها و لکه ها را پاک می کنند. این حباب های محافظ همچون بالشتکی از ساییدگی الیاف در دور چرخش بالا و یا برنامه های سخت و طولانی جلوگیری می کنند. با وجود این حباب ها البسه ورزشی و بارانی شما خاصیت ضد آب خود را از دست نمی دهند. این فن آوری دارای تأئیدیه از موسسات جهانی است (گردآوری :‌ انجمن ناجی)
ماشین لباسشویی 7 کیلویی سامسونگ مجهز به دیگ الماسه ضد چروک می باشد. در ماشین لباسشویی   مدل 1238یک مخزن عمیق شستشو با فرورفتگی های الماس شکل جایگزین مخزن های معمولی شده است (گردآوری :‌ انجمن ناجی) این طرح و بافت اعجازآور از کشیده شدن و خراب شدن پارچه های شما جلوگیری کرده و محیطی عالی برای شستشوی ظریف و در عین حال موثر و کامل آنها می سازد. با سیستم منحصر بفرد مخزن الماس ماشین لباس شویی J1238C سامسونگ لباسهای خود را در بهترین شکل و وضعیت حفظ کنید.
ماشین لباسشویی   مدل  J1238C مجهز به سیستم کاهش مصرف به نام Ceramic Heater می باشد. این سیستم باعث راندمان و قدرت بیشتر دستگاه می گردد. سیستم گرم کننده ی سرامیکی از انباشته شدن ماشین لباس شویی سامسونگ دارای دوشیر می باشد و مجهز به سیلو واش و قفل کودک می باشد.این دستگاه دارای قابلیت باز شدن درب تا 180 درجه می باشد و دارای درب عریض با ابعاد ( (480x330 mm می باشد. ماشین لباس شویی   مدل  J1238C به رنگ سفید و نقره ای می باشد و ابعاد آن 850x600x600mm می باشد.
منبع : iransamsungcenter.com
 

 
لینک مرجع