انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: زوجي که به دنبال اسپانسر براي عروسي مي گردند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
زوجي که به دنبال اسپانسر براي عروسي مي گردند ....
تيم هاي ورزشي براي بدست آوردن خرج تيمشان از اسپانسرها استفاده مي کنند. حاميان مالي براي مدت معيني هزينه هاي تيم را تقبل مي کنند و در ازاي آن تبليغات خود را روي لباس و وسايل ورزشکاران مي چسبانند.
گرفتن اسپانسر براي هر کاري مي تواند استفاده شود اما براي پرداخت خرج عروسي کاري بسيار عجيب است اما يک زوج آمريکاييقصد دارند آن را براي اولين بار انجام دهند. آن ها مي خواهند روي لباس عروس و داماد تبليغات مختلف بچسبانند.
 
"کرتني مک کنز" قصد دارد عروسي را بدون حتي يک دلار خرج برگزار کند اما براي بدست آوردن هزينه عروسي لباس هاي عروس و داماد را به عنوان بيلبورد تبليغاتي به فروش خواهد رساند. آن ها هم اکنون با شرکت هاي مختلف در حال صحبت هستند تا هزينه عروسي تامين شود.
 
کرتني مي گويد تا به حال 500 شرکت قصد تبليغ روي لباس عروس و داماد را دارند همچنين برخي از آن ها اعلام کرده اند که قصد دارند روي خودروي ما هم تبليغ کنند تا در طول ماه عسل هم هيچ مشکل مالي نداشته باشيم.


این یک ایده بوده و من فکر می کنم چون اولین بار بوده ، کسی دست به چنین کاری زده ، چند شرکت مشتاق برای چنین تبلیغی شدند !
اما امکانش هست ، تو ایران وقتی یه بانی پیدا می شه برای یه امر خیری ، عروسی ، ساخت مدرسه ای و یا .... ، اون مورد رو عمومی می کنند ....
بنظر من جالبه ، چرا که تو ایران بعضی از مدعیان هستند بجای اینکه از امام علی(ع) یاد بگیریند ، کمک در خفاست ، نه عمومی کردن ، میان همه جا ، جار می زنند و می گند ، خب این شرکتهای آمریکایی ، ادعا نکردند ، میان پول عروسی رو میدند و تبلیغ رو هم می کنند ، یعنی معلوم هست برای چی دارند کمک می کنند ، نمی گند برای امر خیر یا کمک و بعد خودشون رو تبلیغ کنند ! 



Heart انجمن ناجی Heart
لینک مرجع