انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: کلیپ نجات و منجی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  najiforum_unnamed-707833a76f-1920x1080-1.jpg]
.
زمانی که نتوانی در محدوده لغات ، واژه ای برای بیتابی خود داشته باشی ، دست به دامان اشک می شوی و شیفتگی امان دل تو را می برد . حال و روز دلدادگان امام موعود (عج) نیز همین است . عاشقانی که در هر جای نشان از محبوب خود می گیرند و به مقررات و مقدرات دنیایی که مهدی آنان را کم دارد ، بی توجه هستند  . آنان که یک دم از سیر و سلوک غافل نمی شوند ؛ چرا که این خواسته و هدف آن امام والامقام برای ساختن انسانهاست . برای انسانی که هنوز در تب آفتاب دشت کربلا می سوزد . امروزه دیگر نه فقط شیعیان و نه فقط مسلمانان و نه فقط یکتاپرستان بلکه همه انسانهای صاحب فطرت حسین (ع) را می شناسند ... دیگر در عصر گسترش و انفجار اطالاعات کسی از خون به ناحق ریخته در زمین کربلا بی خبر نیست و این ها همه بنا به سنت پروردگار یکتاست که حق را پایدار نگه می دارد . همان خدای یکتا برای نجات بشر از عمق گمراهیها و ظلمها و آرامش دل بی قرار پارسایان ، وعده آمدن (( منجی )) و امام قائم  (عج) را داده است . 

و تو ....

ی که در کوچه پس کوچه های شهر بی دلان  بوی پیراهن یوسف را می جویی ! بیا دست در دست یکدیگر زمینه ساز ظهورش باشیم . با هرآنچه در دست کوچک خود داریم هرچند اندک . گرچه محبوب ، صاحب کرامت و بسیار بزرگوار است : (( اما چه کنم که رسم موران باشد // پای ملخی پیش سلیمان بُردن )) .

از این رو در راستای یک آرزوی قلبی و معرفی رسالت انجمن ناجی که مفتخر به عنوان پربرکت و زیبنده امام موعود (عج) است ؛ تصمیم به ارائه کلیپی ساده در عین حال آموزنده گرفته شد . آن چه مسلم است این انجمن فراتر از تبلیغ و نام و نان به مقوله مهدویت نظر دارد . لذا در متن کلیپ به صورت بسیار محدود اسم انجمن عنوان می شود تا ذهن مخاطب از هدف اصلی دور نشود . همانند هر کار دست ساز بشر و فارغ از هدف محتوایی که بسیار مقدس است ، این کار نیز عیب ها و کاستیهایی دارد که همین جا بابت همه آنها از مخاطبان گرامی عذر می خواهم و تقاضا دارم با تکمیل راه شروع شده بر غنای مطلب اضافه نمایند . امید است این اثر شروعی بر نوع جدید ساخت آثار ارزشی و دینی با امکانات محدود باشد . 

در مورد اثر صرفا به این نکته بسنده می کنم که این کار با دو ورژن کیفیت متوسط و کیفیت بالا تهیه شده است . البته کیفیت بهتر نیز در دسترس بوده است اما به دلیل ایجاد بستر مناسب برای دسترسی همگانی حجم فایل تا حدود قابل ملاحظه ای کاهش یافته است . ضمناٌ فرمت عکسها تا حدود زیادی حفظ شده است و عکسها تدوین شده و دستکاری نیستند . متن ها و جملات ارائه شده جدید است و در عنوان بندی ابتدایی از فرازهای دلنشین دعای جوشن کبیر استفاده شده است . نرم افزار تدوین فایل کیفیت متوسط  Windows Movie Maker و نرم افزار تدوین فایل کیفیت بالا ProShow می باشد . در کنار همه موارد فنی ، لازم می دانم  از همکاری و مساعدت مدیران محترم انجمن ناجی در تهیه این کلیپ کمال تشکر را بنمایم و هرگونه نقد و نظر شما را با جان و دل خریدارم .

و در پایان ...

با وجود اینکه تهیه این اثر مدت زیادی دغدغه ذهنی نگارنده این سطور بود اما در نهایت این امر ، در دهه کرامت همزمان با میلاد سراسر نور حضرت فاطمه معصومه(س) و عالِم آل محمد ؛ حضرت امام رضا (ع) ، ممکن شد و مراحل کار تکمیل گردید . امیدوارم این تلاش ناچیز به قبولی صاحب اصلی اثر برسد و مورد عنایت ایشان باشد . اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة و النصر .



التماس دعا


================================================================

نکته : تمام حقوق این اثر متعلق به انجمن ناجی و استفاده با ذکر نام بلامانع است .
================================================================




مشاهده کلیپ با کیفیت متوسط  تحت نام نجات و منجی  :








مشاهده کلیپ با کیفیت بالا          :   





برای دیدن در نمای بزرگ لطفا بر روی مستطیل پلیر که در سمت راست می باشد کلیک نماید .
آپلود در najiup.ir    آپلود سنتر ناجی


 
 

 
 
کلیپ زیبا ارسالی توسط اندیشه  در یک سایت دیگر کلیک کنید 



 
فیلم اولی ک گذاشتین خطا داد ولی اپارات باز شد
اندیشه جان واقعا ای ول داری کارت درسته ....


نوشته هات مثل همیشه عالی و با معنی و مفهوم .... 


من یکی افتخار می کنم که با شما دوست هستم تصویر: images/smilies/shake.gifتصویر: images/smilies/shake.gif


اندیشه
آنگاه راه راپیداکردوآسمانی شد
عالــــــــــــــــــــــــی بود.

تصویر: sheklak/1/smile (192).gifتصویر: sheklak/1/smile (192).gif
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة و النصر .

با سلام و عرض ادب و احترام ؛

هر اثری نیاز به امضاء و منبع داره و کار شما فارغ از این نیست .

بسیار کلیپ خوبی بود ، به نوبه ی خودم از شما کمال قدردانی رو دارم ، باشد که چنین کارهای اختصاصی از تمامی اعضاء ناجی و هر شخصی در حیطه ی کاری خودش و در  حربه و هنر خاصش ،  دیده بشه و این کار زیبای شما ، دلگرمی مضاعف بی بدیلی به اینجانب داده و مرا به کرنش وا داشته .

از لحاظ فنی که این مهم کاملا بر اینجانب روشن است که شما از لحاظ فنی این اثر رو ارسال نکردید ولیکن بلحاظ اینکه رشته ی اینجانب کارشناسی فیلم هست دست به نقد فنی زدم ؛ 
شروع و پایان خوب ، عنوان بندی رعایت شده ، صدای بارش باران ، رعد برق و بعد نجات ، این مهم خوب پرداخته شده و بعد موسیقی روان، آرام ، داستانگونه ، طی طریق کمال و رسیدن به مطلوب  و استفاده از ( کرم ، پیله ، پروانه ، گل و بلبل) از نمادها و تشبیهات خوبی استفاده کردید که جای تقدیر داره .
تنها راه نجات خداست و ظهور منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج)
کلیپ ناجی و منجی ، کلیپی قابل تفکر و بحث می باشد  ، لطفا بارها مشاهده کنید و خط داستان رو دنبال کنید و سئوالهاتون رو از سازنده کلیپ بپرسید.
ایرادات فنی من ، به خصوصی جناب اندیشه ارسال خواهد شد.

در سایت ناجی اشخاصی بسیار نیک سیرت هستند که باعث تداوم و دلگرمی هست.

اندیشه


تصویر: images/smilies/53.gif
سلام دوستان گلم 

سه سال پیش در چنین روزهایی مشغول ساخت کلیپ (نجات و منجی) بودم . اون موقع هنوز تلگرام فراگیر نبود . ابزار کار من هم محدود بود . ولی با انگیزه ای که از نیت کار و اعضای خوب اینجا می گرفتم ، این کار با سبک خودش تولید شد . فکر کنم بد نیست نگاهی دوباره داشته باشیم و در اهداف خود ثبات قدم تر پیش برویم . اولین ارسالیهای تلگرام و واتساپ در خاطر کسی نیست ولی اولین ارسالی انجمن ناجی در دسترس و قابل استفاده است .این خود به تنهایی قدرت صفخات وب و فرومهای اینترنتی را نشان می دهد . پس با هم صفخات جذاب دیگری را رقم بزنیم .


دعوت می کنم مجددا این کلیپ را مشاهده کنید .

با تشکر از همه شما 

.

 
لینک مرجع