انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: یازدهمین نمایشگاه گل و گیاه آغاز به کار کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
یازدهمین نمایشگاه گل و گیاه آغاز به کار کرد
دقایقی پیش یازدهمین نمایشگاه گل و گیاه در محل نمایشگاه‌های دائمی شهرداری تهران آغاز به کار کرد.
به گزارش زندگی به نقل از شهرنوشت، نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه با صادرکنندگان و واردکنندگان گل‌های تزیینی و آپارتمانی از امروز لغایت 20 اردیبهشت ماه در بوستان گفتگو برپا خواهد بود.

علاقمندان به گل و گیاه می‌توانند با حضور در این نمایشگاه از گونه‌های متنوع گیاهان داخلی و خارجی دیدن کنند. امسال نیز در نمایشگاه یازدهم حضور بیش از 200تولیدکننده داخلی و 30شرکت خارجی از کشورهای روسیه، هلند، چین، ارمنستان، ترکیه، اسپانیا، سریلانکا و ... شرکت خواهند کرد.

در این نمایشگاه همچون نمایشگاه‌های گذشته علاوه بر عرضه محصولات زراعی و گل‌های آپارتمانی، خاک، کود، سموم گیاهی، بذر، نهال، پیاز گل و نشاهای گلخانه‌ای در کنار گل‌های آپارتمانی و درختچه‌های تزیینی در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند گرفت.

بنابر این گزارش، همچنین در فضای باز نمایشگاه مکانی برای گل‌ها و گیاهان و عرضه محصولات در نظر گرفته شده است (گردآوری :‌ انجمن ناجی) صمن اینکه بعد از پایان نمایشگاه، چند نمایشگاه کوچک در تعدادی از بوستان‌ها و میادین اصلی شهر هم برپا می شود. همچنین کاروان گل و گیاه نیز همزمان با برپایی نمایشگاه بین‌المللی در سطح شهر تهران در مسیرهای اصلی شهر به حرکت درخواهد آمد.

گفتنی‌‌ است سازمان پارک‌ها و فضای‌سبز شهر تهران از روز دوشنبه 16 ارديبهشت‌ماه لغايت جمعه 20‌ ارديبهشت‌ماه از ساعت 10 صبح لغايت 20 بعدازظهر میزبان تمامی شهروندان در بوستان گفتگو است (گردآوری :‌ انجمن ناجی)
لینک مرجع