انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: بذری بکار خرمن را ببر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
 
"آنچه را نکاشته اید نمی توانید درو کنید.بنابراین آرزوهایتان را بکارید و به آرامی پرورش دهید آنها با فراوانی پاداش داده خواهند شد."
این داستانک در مورد دو پسری است که در میان دشتی قدم می زدند و تعدادی دانه ذرت را که روی زمین پراکنده شده بود پیدا کردند.هر یک از آنها دانه ای را با خود به خانه برد وآن را کاشت.
وقتی پسر اول بعد از دو روز جوانه کوچکی را ندید دانه را بیرون  آورد تا ببیند آیا جوانه ای روییده است؟او هر روز بذر را از جا در می آورد و دوباره آن را می کاشت اما بذر رشد نمی کرد.بذر جوانه زده بود ولی پسر اجازه نمی داد که با خاک تماس پیدا کند ریشه بگیرد بنابراین آن بذر از بین رفت.
پسر دوم بذرش را کاشت وآن را به حال خود گذاشت او در جایی که بذر را کاشته بود یک بوته بلند ذرت را تصور کرد.باران بارید و آفتاب با گرمای خود بر زمین تابید و در تمام این مدت او با شکیبایی منتظر ماند.پس از گذشت ده روز جوانه ای کوچک زمین را شکافت و چندی بعد برگ های تاب خورده اش به سوی اسمان بالا رفت.
 
انسان های موفق علاوه بر برداشت مدام در حال کاشت هستند.داشتن ایمان.پذیرش هر وضعیتی را به عنوان برکت خداوند برای رشد نهایی امکان پذیر می سازد.یک بذر کاشته شده باید با ایمان و باور تغذیه شود.تا وقتی ما تصویری از آفرینش نهایی را در ذهنمان داریم ایمان خود را حفظ خواهیم کرد.
 
اگر دستیابی به یک رویا یا آرزو برای شما مقدور نبود خداوند آن را در قلب و ذهن شما نمی گذاشت .بذر خود را بکارید و به آن اجازه دهید رشد کند و خرمنی بزرگ را ببینید."موفقیت های گذشته را در ذهن خود مرور نمایید در حالی که موفعیت های آینده را پیشبینی و مجسم می کنید.کاشتن بذر توقعات مثبت در ذهن.بهترین راه برداشت محصول در آینده است (گردآوری :‌ انجمن ناجی)"
 
[تصویر:  6f87_najiforum_ir_bloggif-538d6d9173c90.gif]

 

 
واقعاً همین طوره.
عنصر معجزه آسای صبــــــــــــــــــــــــــــــــــــر تو فرمولاسیون زندگیامون خیلی کمه.


لینک مرجع