انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: نامه ی یک دختر به همسر آینده اش !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مي تواني خوشحال باشي، چون من دختر كم توقعي هستم. اگر مي گويم بايد تحصيلكرده باشي، فقط به خاطر اين است كه بتواني خيال كني بيشتر از من مي فهمي! اگر مي گويم بايد خوش قيافه باشي، فقط به خاطر اين است كه همه با ديدن ما بگويند"داماد سر است!" و تو اعتماد به نفست هي بالاتر برود!


اگر مي گويم بايد ماشين بزرگ و با تجهيزات كامل داشته باشي، فقط به اين خاطر است كه وقتي هر سال به مسافرت دور ايران مي رويم توي ماشين خودمان بخوابيم و بي خود پول هتل ندهيم!  تصویر: images/smilies/silly[najiforum.ir].gif


اگر از تو خانه مي خواهم، به خاطر اين است كه  خاطرات با تو بودن را می خوام به همیشه به یاد داشته باشم ، تا آخر عمر در و ديوارآن، خاطره اش را برايم حفظ كنند و هرگوشه اش يادآور تو  باشد و زندگی مان.


اگر عروسي آن چناني مي خواهم، فقط به خاطر اين است كه فرصتي به تو داده باشم تا بتواني به من نشان بدهي چقدر مرا دوست داري و چقدر منتظر شب عروسيمان بوده اي!


اگر دوست دارم ويلاي اختصاصي كنار دريا داشته باشي، فقط به خاطر اين است كه می خواهم با تو در  كنار دريا خوشم مي آيد... جلوي چشم همه هم كه نمي‌شود! کنار هم بنشینیم ! من همسر غیرتی دوست دارم ! تصویر: images/smilies/65.gif


اگر مي گويم هرسال برويم يك كشور را ببينيم، فقط به خاطر اين است كه بدانی همیشه در کنار هستم و هر جا که باشم باز عاشقت هستم و می مانم ...تو بگو اگر این را به تو ثابت نکنم آیا به عشق من شک نمی کنی ؟


اگر از تو توقع ديگري ندارم، به خاطر اين است كه به تو ثابت كنم چقدر برايم عزيزي!

و بالاخره...


اگر جهيزيه چنداني با خودم نمي آورم، فقط به خاطر اين است كه به من ثابت شود تو مرا بدون جهيزيه سنگين هم دوست داري و عشقمان فارغ از رنگ و رياي ماديات است (گردآوری :‌ انجمن ناجی)


تصویر: images/smilies/heart.gifتالار گفتگوی ناجیتصویر: images/smilies/heart.gif
عجب دخترزرنـــــــــــــــــــــــــــــگی ای ول امیدوارشدمتصویر: images/smilies/4.gifتصویر: images/smilies/4.gif
 
لینک مرجع