انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: زندگی نامه تد دیبیاسی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نام:تد دیبیاسی
قد:1,91
وزن:107
تاریخ تولد:8نوامبر،1382
محل تولد:باتون روژ
مربی::کریس یانگ بلود_کشتی آکادمی هارلی ریس
ورود به کشتی کج:8جون2006
فینیشر:میلیون دالر دریم
 
تد دیبیاســی جونیور فرزند هال آف فیمر میلیون دلار من تد دیبیاســی سینیور که در حال حاضر در کمپانی دبلــیو دبلــیو ای و برند راء مشغول به فعالیت است در هشـتتم نوامبر سال 1982 در ایالت می سی سی پی چشم به جهان گشود . تد همانطور که اکثریت مطلع هستند در یک خانواده ثروتنمند به دنیا آمده است و بزرگ شده است . بر خلاف اکثر استار هایی که در رشته رستلینگ فعال هستند تد از سنین نوجوانی به این رشته روی نیاورد بلکه در جوانی تصمیم گرفت تا راه پدرش را در این ضمینه دنبال کند . همچنین برادرش هم نیز مانند تد قصد پیوستن به رشته رستلینگ را داشت بنابر این هر دو با هم وارد دنیای رستلینگ شدند .
تد ابتدا در بیزینس های عمومی توانایی خودش را نشان داد اما در سال 2005 تصمیم گرفت تا مانند پدرش وارد رشته رستلینگ بشود . بنابر این تد به همراه برادرانش به تمرین و آماده سازی بدنی پرداختند . بعد از تمرین کردن های زیاد و آمادگی کامل در کلاس های هارلی ریس تد آماده پیوستن به کمپانی دبلــیو دبلــیو ای در سال 2006 شد . تد موفق با عقد قرارداد با این کمپانی شد و برای آمادگی کامل و همچنین تمرینات بیشتر برای حضور در شو اصلی دبلــیو دبلــیو ای وی به لیگ فلوریدا چمپینشیپ رستلــینگ یا همان اف دبلــیو سی فرستاده شد .
تد در اف دبلیــو سی از خودش آمادگی کامل نشان داد و بنابر این مدت زیادی در این لیگ نماند . تد در این لیگ با چند استار دیگر سکند یا تیرد جنریشن روابط دوستانه ای ایجاد کرد و تیم هایی تشکیل داد که می توان آن ها را به نسل دوم هارت فاندیشن تشبیــه کرد . تد پس از مدتی فعالیت در عرصه تگ تیم وارد کشتی تک نفره شد و ثابت کرد که تنهایی نیز چیزی از ارزش های او کم نخواهد کرد . تد موفق شد تا عنوان قهرمانی اف دبلــیو سی ورلد هویویت چمپین را از آن خودش بکند اما مدتی پس از این قهرمانی دچار مصدومیت های شدیدی شد که شامل کمر ، زانو ، شانه و ... بود .
همانطور که قبلا اشاره شد تد توانایی هایش را در لیگ اف دبلــیو سی به خوبی نشان داده بود بنابر این بعد از این که از مصدومیت رهایی پیدا کرد در یکی از راء هایی که در تاریخ بیست و ششم می 2008 برگذار شد وارد شد . او با توجه به جمله معروف پدرش که هر کسی باید بهایی را پرداخت کند اعلام کرد که او بی بها ( پرایسلس ) است و او هیچ تاوان و بهایی را پس نخواهد داد . در آن شب تد قهرمانان ورلد تگ تیم چمپینز یعنی هاردکور هالی و کودی رودز را چلنج کرد و گفت تا پی پی وی آینده یعنی نایت آف چمپینز یک پارتنر پیدا خواهد کرد . در پی پی وی متوجه شدیم که پارتنر او همان کودی رودز است و تد و کودی قهرمانان جدید تگ تیم شدند .
تد با این افتخار موفق شد تا در تاریخ دبلــیو دبلــیو ای اولین شخصی لقب بگیرد که در اولین شب حضورش در رینگ قهرمان ورلد تگ تیم شده است . کودی رودز و تد دیبیاسی بسیار هماهنگ و خوب کار می کردند اما دو ماه بعد کمربند هایشان را به جان سینا و باتیستا واگذار کردند اما مدتی بعد دوباره موفق شدند تا این عناوین را پس بگیرند . بعد از مدتی موفقیت و همچنین با کمک شخصی به نام مانو تد و کودی کمربندهایشان را حفظ کردند اما بالاخره به سی ام پانک و کوفی کینگســتون واگذار کردند . بعد از تلاش های مکرر این بار این دو نتوانستند کمربندهایشان را پس بگیرند و از این عرصه دور ماندند .
موفقیت های پی در پی این گروه جوان باعث شد تا توجه رندی اورتون به این تیم جلب شود . رندی اورتون پس از تست ها و امتحان های زیادی که از این دو به همراه مانو و سیم اسنوکا گرفت در نهایت تیمی متشکل از خودش ، تد و کودی تشکیل داد و آن را لگســی نامید . تد و کودی تقریبا نقش بادیگارد ها و محافظان رندی رو ایفا می کردند و حتی به او کمک کردند تا پیروز رویال رامبل 2009 بشود . پس از شروع درگیری رندی اورتون با مکمن ها با کمک های فراوان تد و کودی ، رندی اورتون توانست تا در بکلش 2009 قهرمان دبلــیو دبلــیو ای چمپین بشود .
در طول سال 2009 اتفاق خاصی برای تد و کودی جوان نیفتاد و این دو بیشتر در حال کمک کردن به اورتون بودند . تنها اتفاق جالب شاید برای تد بازی کردن در فیلم سینمایی مارین 2 باشد ، فیلمی که در ابتدا با جان سینا کلید خورده بود . از ابتدای سال 2010 کم کم بین اعضای لگسی اختلاف ایجاد شد و در المنیشن چمبر 2010 این درگیری ها علنی شدند به طوری که تد با یک لوله فلزی ضربه ای به سر اورتون زد تا این گروه کاملا از هم به پاشند . در رستلمینا 26 تد دیبیاسی به مصاف کودی رودز و رندی اورتون در یک مسابقه تریپل تریت رفت که در نهایت رندی اورتون از آن مسابقه پیروز خارج شد .
تد استوری لاین های کوتاهی بعد از این رویداد ها با آر تروت و جان موریســون و حتی پدرش داشت که توانست کمربند میلیون دلار بلت رو از وی بگیرد و پس از مدتی با ماریـس روابطی دوستانه برقرار کرد تا به طور دائم همراه او باشد . تد در حال حاضر کل کریرش را در برند راء گذرانده و همچنان نیز در همین برند مشغول به فعالیت است . از افتخارات او نیز می توان به دو بار قهرمانی ورلد تگ تیم چمپین اشاره کرد .
لینک مرجع