انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: زندگی نامه ی ام وی پی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
 [تصویر:  72242213_mvp1yp9.jpg&sa=X&am...X_jC016KMg]نام: ام.وی.پی
تاریخ تولد: اکتبر سال 1973
محل تولد و محل زندگی: Liberty City Florida
قد: 188 سانتیمتر
وزن: 105 کیلوگرم
فن نهایی: The Malicious Intent
رقیبان: کین و آندرتیکر
لیگها: TNA ، DSW ، WWE

ام.وی.پی در حال حاظر یک کشتی گیر حرفه ای در کمپانی دبلـــیو دبلــیو ای می باشد که با نام مانتیل وانتیویس پورتر یا ام وی پی در رینگ حاظر می شود . او در حال حاظر در برند اسمکداون فعالیت دارد . ام وی پی در گذشته با نام آنتنیو بنکس هم در میادین رستلینگ حضور پیدا می کرد . ام وی پی در بیــست و هشتــم اکتبـر 1973 در ایالت لیبرتی سیتی فلوریدا به دنیا آمد و در منطقه اوپل لوکا پرتر رشد کرد . با این که پدر ام وی پی افسر ویژه پلیس بود او حتی در سن دوازده سالگی در گروه گانگستری فعالیت می کرد .


ام وی پی طی چهار سال به یک گانگستر حرفه ای تبدیل شد و سرقت های زیادی رو انجام داد . بعضی ها با اسلحه و بعضی ها بدون اسلحه . در سن شانــزده سالگی ام وی پی به همراه گروهی دیگر از گانگستر های منطقه به یک طلا فروشی دستبرد مسلحانه زدند که این بار توسط پلیس شناخته و دستگیر شدند . همین قضیه باعث شد تا ام وی پی حدود هجــده سال و نیم در زندان فلوریدا حبس باشد . در زندان ام وی پی تصمیم گرفت تا از جرم و جنایت دست بکشد و به یک شهروند عادی تبدیل شود . به همین دلیل در زندان اخلاق خوبی از خودش نشان داد و هجــده سال حبس او به نه سال کاهش پیدا کرد .


به دلایلی که در بالا ذکر شده است , ام وی پی در حال حاظر نمی تواند در تور های خارج از آمریکا به طور مثال در ژاپن شرکت داشته باشد و در تور های دیگر هم با مسئولیت کمپانی دبلــیو دبلــیو ای حاضر می شود . ام وی پی بعد از پایان دوران حبسش توسط یک افسر پلیس به رشته پرو رستلینگ تشویق می شود . ام وی پی اولین حضورش به عنوان یک کشتی گیر رو در سال 2002 انجام داد البته در آن زمان با نام آنتنیو بنکس در رینگ حاضر شد .


در این مدت زمان ام وی پی در لیگ های FOW - FIP - ROH- TNA مشغول به کار بود و بسیار شگفت انگیز به فعالیتش در این ضمینه ادامه داد . در سال 2005 ام وی پی به طور رسمی با کمپانی دبلــیو دبلــیو ای قرارداد امضا کرد . او در مصاحبه اش اعلام کرده بود که من تازه متولد شده ام و یک فرد متفاوت در این ضمینه خواهم بود . اولین حضور او در اسمکــداون مربوط به سال 2006 بود که او تلاش داشت تا از جنرال منیجر اسمکــداون یعنی تدی لانگ قرارداد بگیرد . تدی برای او یک حریف محلی در نظر گرفت و ام وی پی بعد از شکست او توانست طولانی ترین قرارداد تاریخ اسمکداون را از آن خود کند .


ام وی پی از آن لحظه به بعد به یک استار رسمی برند اسمکــداون تبدیل شده بود . او وارد رینگ شد و اعلام کرد که کسی توانایی شکست او را ندارد و اعلام کرد که او با هر کسی مسابقه می دهد . این چلنج ام وی پی بسیار سریع توسط " بیگ رد مانستر " کین پذیرفته شد . درگیری بین کین و ام وی پی بیش از دو ماه به طول انجامید تا سرانجام این دو در مسابقه اینفرنو مچ به مصاف هم رفتند که کین موفق به شکست ام وی پی در اون مسابقه شد .


بعد از این رویداد ها ام وی پی با شکست کریس بنوا موفق شد تا کمربند یونایتد استیتس چمپین رو ازآن خودش کند . در ادامه کریر ام وی پی او با مت هاردی یک ایتوری لاین بسیار جالب رو آغاز کرد که در این استوری لاین مت هاردی هم رقیب وی حساب می شد هم تگ تیم پارتنر او . هاردی و ام وی پی قهرمان تگ تیم چمپینز شدند ولی هیچ همکاری و علاقه ای به هم نداشتند . در نهایت ام وی پی هر دو کمربند را واگذار کرد که یکی از آن ها ( یونایتد استیتس چمپین ) به مت هاردی رسید .


در سال 2009 ام وی پی به راء درفت شد و یک تیم تقریبا موفق با مارک هنری به نام ورلد استرانگست تیم تشکیل داد . ام وی پی در راء موفقیت چنئانی نداشت و فقط چند بار برای کمربند یونایتد استیتس نامبر وان کانتندر شد که به جایی نرسید . وی در درفت سال 2010 به اسمکــداون بازگشت و در حال حاضر دز یک لیگ ژاپنی است (گردآوری :‌ انجمن ناجی)
لینک مرجع