انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: زندگی نامه ی دنیل برایان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
برایان دنیلسون ، یک کشتی گیر آمریکایی هست که در روز 22 ماه می سال 1981 در آبردین واشنگتن به دانیا اومده و در حال حاضر 29 سال سن داره. دنیلسون در کمپانی دبلیو دبلیو ای کشتی میگیره و همه او رو با نام دنیل برایان در برند راو میشناسن. او در کمپانی رینگ آف هانر استار بزرگی بوده و قهرمان آر او اچ نیز شده. او قهرمان فعلی یونایتد استیس چمپینشیپ در راو ، کمپانی دبلیو دبلیو ای هست. او در سال 2009 با کمپانی دبلیو دبلیو ای قرار دادی بست و به اف سی دبلیو رفت.

در سال 2010 برایان به عنوان روکی د میز در شوء جدید دبلیو دبلیو ای ، ان اکس تی حضور پیدا کرد اما از همون شب اول با د میز مشکل پیدا کرد. د میز شب اول به برایان سیلی زد و برایان هم به او بی احترامی کرد. برایان همه ی مسابقات خودش رو در ان اکس تی باخت و د میز هم بعد مسابقه ها به او حمله میکرد. در یکی از اپیزود های ان اکس تی ، یک هفته قبل از هفته ی حذفی وقتی که مت استرایکر از روکی ها می پرسید چه کسی باید حذف بشه ، دنیل جواب داد : من باید حذف بشم. من حتی یک مسابقه هم در ان اکس تی نبردم من باید حذف بشم. هفته ی بعد در ان اکس تی ، هفته ی حذفی بود و بدون رای گیری برایان حذف شد و دلیلش هم این بود که کسی که میگه من باید حذف بشم و به خودش اعتماد نداره ، باید حذف بشه.

در شب بعد از پایان ان اکس تی فصل اول ، برایان به عنوان عضوی از گروه نکسز اومد اما به دلیل کار هایی که انجام داد ، از دبلیو دبلیو ای اخراج شد . در آگوست 2010 ، در پی پر ویو سامر اسلم دنیل برایان به عنوان عضو هفتم تیم دبلیو دبلیو ای وارد شد و موفق به حذف کردن دو نفر از نکسز با فینیشر سابمیشن عالی خودش یعنی لبل لاک شد. اما د میز از پشت به برایان حمله کرد و باعث حذف شدن او از تیم شد. در راو ، برایان د میز رو که قهرمان یونایتد استیس بود ، به یک مسابقه برای یونایتد استیس چمپینشیپ در پی پی وی نایت آف چمپینز چلنج کرد. د میز قبول کرد و رفت که به برایان حمله کنه اما براین با لبل لاک ریورس کرد. در نایت آف چمپینز در یک مسابقه طولانی ، برایان بالاخره موفق شد با لاک کردن در لبل لاک ، د میز رو سابمیت کنه و قهرمان یونایتد استیس چمپینشیپ بشه.

برایان در پی پر ویو هل این ا سل در یک مسابقه سه نفره سابمیشن در مقابل د میز و جان موریسون برای کمربند یونایتد استیس قرار گرفت. در یک مسابقه ی طولانی ، دنیل دوباره موفق به سابمیت کردن د میز شد و از کمربند خودش دفاع کرد. در راو قبل از برگینگ رایتس 2010 ، یونایتد استیس چمپین از راو، دنیل برایان ، اینترکانتیننتال چمپین از اسمکدان ، دالف زیگلر رو به یک مسابقه ی اسمکدان ورسز راو در برگینگ رایتس دعوت کرد. دالف زیگلر قبول کرد و مانند د میز میخواست به برایان حمله کنه که با لبل لاک روبرو شد. در برگینگ رایتس ، در مسابقه ای که حدود 22 دقیقه طول کشید ، دنیل برایان با لاک کردن در لبل لاک ، دالف زیگلر رو شکست داد و نشون داد که واقعا یک استار آینده دار هست. برایان در شب بعد در راو باز هم مقابل زیگلر قرار گرفت که دوباره موفق به شکست او شد.

دنیل برایان در دبلیو دبلیو ای ، از هیچ چیز به همه چیز تبدیل شد. او که اول در ان اکس تی حضور پیدا کرد ، حتی یک مسابقه هم برنده نشد و به عنوان اولین روکی حذف شد. او در سامراسلم برگشت ، دو نفر از نکسز رو حذف کرد. قهرمان یونایتد استیس چمپینشیپ شد. استار های تاپ کمپانی مانند : د میز ، جک سواگر ، تد دیبیاسی و ... رو شکست داد. او واقعا یک استار آینده دار در کمپانی دبلیو دبلیو ای هست. او به فعلا" با تد دیبیاسی استوری لاین داره و در سروایور سریز باید از کمربند یونایتد استیس خودش در مقابل تد دیبیاسی دفاع کنه.
 
لینک مرجع