انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: زندگی نامه ی سنتینو مارللا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نام اصلی : Anthony Carelli
نام در WWEسانتینو مارلا
تاریخ تولد : March 14, 1979
تاریخ ورود به WWE (راو ): 2007
محل تولد :  Mississauga Ontario, Canada
افتخارات : قهرمان Intercontinental در آپریل سال 2007
          قهرمان Intercontinental  در آگوست سال 2008
 
او قبل از این که در سال 2007 وارد دنیای کشتی کچ شودر ژاپن به هنرهای رزمی مانند جودو می پر داخت .
او با اسم Johnny Geo Basco شروع به کار کرد ولی پس از مدتی اسمش را به Boris Alexiev تغییر داد . 
در سال 2007 او در اولین مسابقه اش او برای کمربند Intercontinental با اوماگا مسابقه داد در این مسابقه بابی لشلی به سانتینو کمک کرد و او پیروز شد . سانتینو از کمربندش در مقابل کریس مسترز دفاع کرد ولی پس از گذشت سه ماه او از اوماگا باخت و اوماگا کمربند Intercontinental را گرفت . او مدتی با کارلیتو یار شد .
او بعد از از دست دادن کمربندش تا مدتی روی صحنه با ماریا همکار بود و بعد با بت فینیکس یار شد و به کمک او کمربند Intercontinental را در سال 2008 گرفت . او در نومبر سال 2008 کمربندش را به ویلیام رگال باخت و در رویال رامبل 2009 وقتی که تازه وارد رینگ شده بود توسط کین به بیرون انداخته شد .
در رسلمنیای 25 قرار بود که یک رویال باتل 25 نفره بین دیواها انجام شود . او برای این که بتواند در این رویال باتل شرکت کند اسمش را سانیتا تغییر داد و لباس زنانه پوشید و اعلام کرد که خواهر دوقلوی سانتینو مارلا است ! سانیتا در این رویال باتل پیروز شد و لقب Miss Wrestelmania را گرفت .
او با اسم سانتینا با دیواهایی مثل میکی جیمز و بت فینیکس و ملینا و ویکی گررو و همچنین با چاوو گررو مسابقه داد . او آخرین مساابقه اش با اسم سانتینو را با دونالد ترامپ انجام داد و ترامپ سانیتا را اخراج کرد و داستان سانیتا مارلا تمام شد
لینک مرجع