انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: دخترها به آرایشگاه‌های مردانه می‌روند!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
 
چند سالی است در کوچه و خیابان پسرهایی را می‌بینیم با شکل و شمایل عجیب و غریب؛ ‌پسرهایی که الگوی‌شان در آرایش موی سر، کریس رونالدو است (گردآوری :‌ انجمن ناجی) در طرف دیگر هم دختران جلوتر رفته‌اند و حالا کارشان به جایی رسیده که برای اصلاح موی سر خود به آرایشگاه‌های مردانه مراجعه می‌کنند!
[تصویر:  142383-581.jpg]

خبرگزاری فارس با انتشار مستندی تصویری خبر داد که نه تنها پسرهای جوان‌ مدل موی‌شان را از امثال کریستین رونالدو و تتلو الگو می‌گیرند بلکه حالا این دختران جوان هستند که با حضور در آرایشگاه‌های مردانه خواهان مدل‌های موی پسرانه و یا شکل و ظاهر امو هستند.
فارس در این‌باره می‌نویسد: چند سالی است در کوچه و خیابان پسرهایی را می‌بینیم با شکل و شمایل عجیب و غریب؛ ‌پسرهایی که الگوی‌شان در آرایش موی سر، کریس رونالدو است (گردآوری :‌ انجمن ناجی) در طرف دیگر هم دختران جلوتر رفته‌اند و حالا کارشان به جایی رسیده که برای اصلاح موی سر خود به آرایشگاه‌های مردانه مراجعه می‌کنند!
نکته جالب آن‌که در این مستند به صراحت از حضور دختران در آرایشگاه‌های مردانه سخن رانده می‌شود. دخترانی که به زعم این مستند موهای‌شان را به شکل “دختران امو” در می‌آورند. و حتی گاه آرایشگرهای مرد را به خانه‌هایشان می برند تا آنجا راحت‌تر موهای‌شان را آرایش کنند.

 

 
لینک مرجع