انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: کدام تیم ها بیشترین پیراهن را می فروشند؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
 
[تصویر:  14970-27071838-1.jpg]
رئال مادرید یک میلیون پیراهن با نام کریس رونالدو فروخته در شرایطی که باشگاه بایرن مونیخ مجموعا ۸۸۰ هزار پیراهن به فروش رسانده است (گردآوری :‌ انجمن ناجی)
 نکته نگران کننده برای بایرنی ها اینکه این تعداد پیراهن در مقایسه با سایر تیم هایی که قهرمان اروپا شده اند هم بسیار کم است؛
یکی از راه های منبع درآمد برای تیم های بزرگ فروش پیراهن های جدید در هر فصل است که بعضا منابع مالی قابل توجهی برای باشگاه به ارمغان می آورد. در این بین جنگ ویژه ای هم بین تیم های باشگاهی در یک کشور و در مقیاس کلی بین تیم های باشگاهی در همه قاط دنیا وجود دارد.
در تازه ترین گزارشی که روزنامه آلمانی « بیلد » منتشر کرده باشگاه رئال مادرید از این حیث در صدر قرار گرفته است (گردآوری :‌ انجمن ناجی) اما نکته ای که این برتری را قابل توجه می کند حضور کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال در این تیم است (گردآوری :‌ انجمن ناجی) « بیلد » در این گزارشش می نویسد:« فقط پیراهن هایی که با نام رونالدو به فروش رفته از همه پیراهنی که باشگاه بایرن مونیخ بعد از قهرمانی اش در اروپا فروخته بیشتر است! ».
در این مطلب اشاره شده که رئال مادرید یک میلیون پیراهن با نام کریس رونالدو فروخته در شرایطی که باشگاه بایرن مونیخ مجموعا ۸۸۰ هزار پیراهن به فروش رسانده است (گردآوری :‌ انجمن ناجی) نکته نگران کننده برای بایرنی ها اینکه این تعداد پیراهن در مقایسه با سایر تیم هایی که قهرمان اروپا شده اند هم بسیار کم است؛ تیم های منچستر یونایتد، چلسی و بارسلونا بعد از قهرمانی شان در اروپا به مراتب پیراهن های بیشتری فروختند.
 
رئال مادرید در شرایطی در صدر تیم هایی قرار گرفته که بیشترین میزان پیراهن در دنیا را می فروشند که از این حیث رقابت تنگاتنگی با تیم منچستر یونایتد، غول لیگ برتر انگلیس دارند. این روزنامه در ادامه اقدام به منتشر کردن ده باشگاه برتر این عرصه کرده که از نظر می گذرانید:
 
۱ – رئال مادرید: ۱.۴ میلیون یورو
۲ – منچستر یونایتد: ۱.۴ میلیون یورو
۳ – بارسلونا: ۱.۱ میلیون یورو
۴ – چلسی : ۹۱۰ هزار یورو
۵ – بایرن مونیخ : ۸۸۰ هزار یورو
۶ – لیورپول : ۸۱۰ هزار یورو
۷ – آرسنال : ۸۰۰ هزار یورو
۸ – یوونتوس : ۴۸۰ هزار یورو
۹ – اینتر میلان: ۴۲۵ هزار یورو
۱۰ – آث میلان : ۳۵۰ هزار یورو

 
لینک مرجع