انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: تعبیر خواب گردن - گلو
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
 
 
حضرت دانیال گوید: دیدن گردن به خواب ، دلیل امانت است و محل دین اگر دید گردن او چون شیرشد، دلیل قوت است و صلاح دین و امانت نگه داشتن. اگر گردن خود را ضعیف دید، تاویلش به خلاف این است (گردآوری :‌ انجمن ناجی)
اگر دید ماریدر گردن او حلقه شده بود، دلیل که زکوة مال نداده باشد.
محمدبن سیرین گوید: اگر کسیدر خواب به گردن خود گرانیدید، دلیل که بیمار شود. اگر دید باریدر گردن داشت و بر خود هیچ رنج از آن بار نیم دید، دلیل بر درستیدین است و عمر دراز.
ابراهیم کرمانیگوید: اگر گردن خود را سیاه دید، دلیل که امانت را خیانت کند. اگر در خواب گردن خود را کوتاه دید، دلیل که امانت بگذارد. جابرمغربیگوید: اگر دید بر گردن مویداشت، دلیل که وام دار شود. اگر گردن خود را شکسته دید، دلیل که به مراد برسد و در دینش خلل افتد. اگر گردن خود را کج بیند، دلیل که امانت را خیانت کند.
حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن گردن بر پنج وجه است (گردآوری :‌ انجمن ناجی) اول: امانت. دوم: توانائی. سوم: خیانت. چهارم: وام. پنجم: بیماری.
1ـاگر در خواب گردن خود را ببینید ، نشانة آن است که ناراحتیهایموجود ، بر کار و روابط خانوادگیشما تأثیر نامطلوب خواهد گذاشت .
2ـ اگر در خواب از گردن کسیتعریف کنید ، نشانة آن است که عشق به مادیات باعث شکستن پیمانهایخانوادگیخواهد شد .
3ـ اگر زنیخواب ببیند گردنش چون گردن مردان کلفت شده است ، نشانة آن است که اگر بر خود مسلط نشود زنیغرغرو و بداخلاق خواهد شد . 
لینک مرجع