انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: کار با سایت ناجی بوک و امکانات سایت قرآنی najibook.ir قرآن آنلاین
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کار با سایت ناجی بوک و امکانات سایت قرآنی najibook.ir قرآن آنلاین  بعد از اموزش کلیک کنید 

با سلام به دلیل امکانات فوق العاده بالا و عالی سایت ناجی بوک najibook.ir   تصمیم گرفتم در موردش توضیحاتی بدم .  ,



[تصویر:  najiforum_ir13_14GhoranOnline.jpg]
[تصویر:  najiforum_ir13_14GhoranOnline.jpg]




[تصویر:  najiforum_ir13_14ghoranonline1.jpg]
گزینه یک :‌ شما می توانید با استفاده از این گزینه ریشه یا ایه را اتخاب کنید 
ریشه
مخفی :
جستجو: 








کد:
شبه
 
◄   صفحه 
 از ۱  ►
۱۲ مورد در ۹ آیه۱. وَبَشِّرِ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ كُلَّمَا رُزِقُوا مِنْهَا مِن ثَمَرَةٍ رِّزْقًا قَالُوا هَـٰذَا الَّذِي رُزِقْنَا مِن قَبْلُ وَأُتُوا بِهِ مُتَشَابِهًا وَلَهُمْ فِيهَا أَزْوَاجٌ مُّطَهَّرَةٌ وَهُمْ فِيهَا خَالِدُونَ ﴿البقرة: ٢٥﴾۲. قَالُوا ادْعُ لَنَا رَبَّكَ يُبَيِّن لَّنَا مَا هِيَ إِنَّ الْبَقَرَ تَشَابَهَ عَلَيْنَا وَإِنَّا إِن شَاءَ اللَّـهُ لَمُهْتَدُونَ ﴿البقرة: ٧٠﴾۳. وَقَالَ الَّذِينَ لَا يَعْلَمُونَ لَوْلَا يُكَلِّمُنَا اللَّـهُ أَوْ تَأْتِينَا آيَةٌ كَذَٰلِكَ قَالَ الَّذِينَ مِن قَبْلِهِم مِّثْلَ قَوْلِهِمْ تَشَابَهَتْ قُلُوبُهُمْ قَدْ بَيَّنَّا الْآيَاتِ لِقَوْمٍ يُوقِنُونَ ﴿البقرة: ١١٨﴾۴. هُوَ الَّذِي أَنزَلَ عَلَيْكَ الْكِتَابَ مِنْهُ آيَاتٌ مُّحْكَمَاتٌ هُنَّ أُمُّ الْكِتَابِ وَأُخَرُ مُتَشَابِهَاتٌفَأَمَّا الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِمْ زَيْغٌ فَيَتَّبِعُونَ مَا تَشَابَهَ مِنْهُ ابْتِغَاءَ الْفِتْنَةِ وَابْتِغَاءَ تَأْوِيلِهِ وَمَا يَعْلَمُ تَأْوِيلَهُ إِلَّا اللَّـهُ وَالرَّاسِخُونَ فِي الْعِلْمِ يَقُولُونَ آمَنَّا بِهِ كُلٌّ مِّنْ عِندِ رَبِّنَا وَمَا يَذَّكَّرُ إِلَّا أُولُو الْأَلْبَابِ ﴿آل عمران: ٧﴾۵. وَقَوْلِهِمْ إِنَّا قَتَلْنَا الْمَسِيحَ عِيسَى ابْنَ مَرْيَمَ رَسُولَ اللَّـهِ وَمَا قَتَلُوهُ وَمَا صَلَبُوهُ وَلَـٰكِن شُبِّهَ لَهُمْ وَإِنَّ الَّذِينَ اخْتَلَفُوا فِيهِ لَفِي شَكٍّ مِّنْهُ مَا لَهُم بِهِ مِنْ عِلْمٍ إِلَّا اتِّبَاعَ 
آیه:‌
مخفی :
اهنماییشماره‌ی سوره یا آیه را وارد کرده، دکمه‌ی Enter را فشار دهید.[th]مثال[/th][th]نتیجه[/th]
6انتقال به سوره‌ی 6
7:15انتقال به سوره‌ی 7، آیه‌ی 15

[تصویر:  najiforum_ir13_14ghoranonline1.jpg]
[تصویر:  najiforum_ir13_14ghoranonline2.jpg]
گزیه 2 :‌ انتخاب سوره یا آیه یا جزه  هست . شما به سادگی می تونید با کلیک بر روی اسم سوره ،‌سوره مورد نظر رو پیدا کنید و یا آیه موردنظر و صفحه ی مورد نظر به طور مثال من سوره بقره آیه 255 ...آیت الکرسی را انتخاب نمودم...
[تصویر:  najiforum_ir13_14ghoranonline2.jpg]
[تصویر:  najiforum_ir13_14ghoranonline3.jpg]
گزینه سوم :‌ شما می توانید با کلیک بر روی اسم قاری ...قاری مورد نظر خود را انتخاب و با کلیک بر روی علامت یک می تونید تعداد دفعات تکرار را بیشتر کنید ....برای حفظ کردن گزینه ی خوبی است !
و برای زیاد کردن صدا یا کم کردن هم نماد بلند گو که میله ی آبی است .
[تصویر:  najiforum_ir13_14ghoranonline3.jpg]
[تصویر:  najiforum_ir13_14ghoranonline4.jpg]
گزینه ی 4 :‌و در این قسمت شما می توانید انواع ترجمه ها را انتخاب کنید .انواع ترجمه  ی فارسی رو انتخاب کنید و یا انواع زبانهای مختلف ....ژاپنی ...انگلیسی ...ترکی ووووو
شما سه گزینه دارید .....پنجره ی ترجمه ی ثابت ...ترجمه با حرکت موس و یا هیچکدام.
شما می توانید زبان انگلیسی را انتخاب نمائید همراه با زبان فارسی بدین صورت  هم قرآن را می توانید بخوانید و هم زبان خود را تقویت کنید ...این است معجزه ی قرآن!
[تصویر:  najiforum_ir13_14ghoranonline4.jpg]
[تصویر:  najiforum_ir13_14ghoranonline5.jpg]
شما می توانید در این قسمت انواع قلم یا متن (ساده  عثمانی ...)را انتخاب نمائید همچنین نمایش علائم وقف یا نمایش الف کوچک با برداشتن تیک آن را فعال یا غیر فعال کنید .
[تصویر:  najiforum_ir13_14ghoranonline5.jpg]
[تصویر:  najiforum_ir13_14ghoranonline6.jpg]
شما در این قسمت می توانید نوع فونت یا قلم یو یا اندازه قلم نسبت بزرگی و کوچکی انتخاب نمایند و این مخصوص کسانی است که می خواهند کلمات را بزرگتر از حد اندازه و یا برای کسانی که چشمان ضعیفی دارند مورد استفاده قرار می گیرد .
[تصویر:  najiforum_ir13_14ghoranonline6.jpg]
[تصویر:  najiforum_ir13_14ghoranonline7.jpg] گزینه هفت:
و شما در این قسمت می توانید ترجمه ی عربی یا فارسی و یا ترجمه ی انگلیسی یا موردهایی که در گزینه سه  انتخاب کردید را مشاهده کنید .. واین مکمل گزینه سه می باشد . 
 
در نظر  داشته باشید شما می توانید بزنید قرآن آنلاین بخواند و متن انگلیسی یا متن فارسی را ببینید به طوری که گوش زبان عربی را بشنود و چشم زبان فارسی یا موردهای دلخواه شما را ببینید و این بهترین روش یادگیری است ....هم 3واب دارد و هم .....

در نظر داشته باشید در قسمت قرائت می توانید قرائت فارسی (مکارم شیرازی )‌را انتخاب نمائید تا به زبان فارسی قرآن را برای شما بخواند و شما متن انگلیسی یا عربی یا حتی فارسی را ببینید .

بله این است قرآن کریم کتابی زنده در همه حال .....کتابی از سمت خدا 

برای ورود به سایت کلیک کنید 
najibook.ir
 

 

 

 

 

 

 
[تصویر:  najiforum_ir13_14ghoranonline3.jpg]
برای پخش ترجمه ی فارسی به این قسمت توجه کنین. در گوشه ی سمت چپ و بالا یه آچار کوچیک دیده میشه. روی اون کلیک کنین. بعد از کلیک کردن یه کادر میاد با عنوان پخش که می تونین انتخاب کنین ترجمه ایه پیوسته باشه یا بعد از هر آیه باشه و یا صفحه صفحه
همچنین یه گزینه میاد با عنوان افزودن. روی اون کلیک کنین. یه کادر کوچیک برای انتخاب ترجمه ی فارسی باز میشه که پس از انتخاب کردن مورد دلخواه باید صبر کرد و پس از قرائت هر آیه یا صفحه یا اون چیزی که در گزینه ی پخش انتخاب کردین معنای فارسی آن پخش خواهد شد.

این کادر پایین رو ببینید. اینجا ما نوشتاری ترجمه رو انتخاب می کنیم. مثلا میخواهیم ترجمه نوشتاری آیه ها هلندی باشه ولی از یه طرف معنای فارسی یا انگلیسی رو داریم گوش میدیم.


[تصویر:  najiforum_ir13_14ghoranonline4.jpg]      
 
به نظر من این یکی از بهترین و زیباترین کارهای ناجی بود - یک خسته نباشید واقعی به آقا کامران عزیز میگم و إن شاءالله که همچنان در پیشرفت و موفقیت باشه .
وجود قاریان مختلف ، ترجمه های مختلف و امکانات مختلف و همچنین زیبایی خاص این سایت در قالب و محتوا انسان ر جذب میکنه و نشون از تلاش زیادیست که برای این سایت ارزشمند شده .
باز هم خسته نباشید میگم به آقا کامران و از ایشون بسیار تشکر میکنم .
(۲۷-۱۱-۱۳۹۲ ۱۱:۲۲ عصر)محسن نوشته شده توسط: [ -> ]به نظر من این یکی از بهترین و زیباترین کارهای ناجی بود - یک خسته نباشید واقعی به آقا کامران عزیز میگم و إن شاءالله که همچنان در پیشرفت و موفقیت باشه .
وجود قاریان مختلف ، ترجمه های مختلف و امکانات مختلف و همچنین زیبایی خاص این سایت در قالب و محتوا انسان رو جذب میکنه و نشون از تلاش زیادیست که برای این سایت ارزشمند شده .
باز هم خسته نباشید میگم به آقا کامران و از ایشون بسیار تشکر میکنم .

درسته این واقعا عالیه و این مهمه که شما خوشحال شدید .
اصل اینه تصویر: images/smilies/53.gif
موضوع انتقال یافت ...
از دو لینک زیر دیدن کنید .

کلیک کنید

ghoran.najiforum.ir


کلیک کنید 
"najibook.ir""

 
 
لینک مرجع