انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: چت ساز...معرفی یک سایت کلاه بردار ...chatsaz.ir
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
معرفی یک سایت کلاه بردار  ,

سایت چت ساز با مدیریت آقای محمد مقدسی دست به طراحی و ساخت چت روم و سایت زده که این طراحی ها و ساخت همشون کذائی هست .

کلاه برداری آنها به چه صورت است : 

آنها برای شما سایت را راه اندازی می کنند اما ....بگذارید ساده بگویم ....آنها سایت را طراحی نمی کنند بلکه کپی پیست می کنند و تنها علمشان همین است ....شما در نظر بگیرید سفارش سایتی را به آنها میدهید آنها طراحی می کنند ولی اگر مشکلی داشته باشد بلد نیستند آن را حل کنند یا درست کنند و خیلی از مشتریان آنها بعد از چند وقت کار با سایت طراحی شده ی خود مجبور می شوند از آن سایت بروند ! چرا که امکاناتی که طبق تعهداتشان در سایتشان نوشته شده است یک دروغ و حیله است تا شما را به سمت خود بکشانند و از اعتماد خریداران سوء استفاده کرده تا برای شما سایتی را بسازند که شما اگر می دانستید این سایت چه امکاناتی دارد برایش یک ریال هم خرج نمی کردید.
یعنی ژیان را به اسم زانتیا به شما می دهند و اگر شما شکایتی هم بکنید می گویند می خوای چه شکایتی کنی بگی سایت من یه سری امکانات ندارد !
بگذارید ساده تر بگویم !
در نظر بگیرید شما می خواید یک کامپیوتر بگیرید و در فاکتور نوشته باشد رم 8 گیگی پردازنده 5 هزار با دی وی رایتر بلو و مانیتور 90 اینچ ! هارد 10 ترابایت !
ولی بعد که خرید انجام شد و شما به منزل رفتید سیتم را که باز می کنید مشاهده می کنید رم آن 128 مگا بایت هست پردازنده 600 هرتز دی وی دی که ندارد رایتر هم نداره یه سی دی رم ramدارد که آن هم کار نمی کند مانیتورش هم از آن مانیتورهای قدیمی است و هارد آن 40 مگابایت !  و فقط شما یک چیز را خوب دیدی آن هم ظاهر کامپیوتر خوب را ! 
تنها ظاهر آن خوب است ! ظاهر هم که فقط چند تا عکس است و نماد !
چت ساز Chatsaz.irیکی از بیشمار سایتهایی است که دست به کلاه برداری زده است .
و جالب است از همه طریق دست به کلاه برداری نیز می زند حال شاید برای گمراه ساختن خدماتی واقعی نیز ارائه دهد .
تبلیغات این سایت کذائی 
ساخت چت ساز |هاست لینوکس | هاست ویندوز | هاست چت روم ارزان | هاست ...
البته این سایت خودش نماینده است سایت بزرگ دیگری است که البته آن سایت مشکل ندارد ...مشکل از این نماینده است ...


شما هم چت روم ها و یا سایتهایی خرابکار را معرفی کرده تا ما بعد از بررسی در مورد صحت گفتار شما آنها را معرفی نموده و دست این شیادان را رو کنیم تصویر: images/smilies/cool.gif

 

 
با سلام ؛ 
هر شخصی که خواست در مورد کلاه برداری این سایت بداند می تواند با اینجانب مکاتبه داشته باشد و حتی گزارش این سایت نیز به فتا داده شده است ولی لازمه ی پیگیری شکایت به دادگاه عمومی و دادسرا می باشد و درآینده ای نه چندان دور این عمل نیز انجام خواهد شد .
ویدیو آپارات این سایت :

 
قید شده بخشی از 5000 مشتری ما !



 

 

 

 
لینک مرجع