انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: تعبیرخواب قوز
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اگر در خواب ببینید که قوز درآورده اید نباید زیاد نگران و متحوش باشید. قوز داشتن در خواب قابل تفسیر است و یک تعبیر خاص و معین ندارد. اگر در خواب ببینید که در پشت خود قوز در آورده اید و این قوز سنگینی ندارد و خودتان از داشتن آن ناراحت نیستید مالی اندوخته به شما می رسد که زیاد است .

ولی اگر قوز سنگینی بکند و شما از داشتن آن ناراحت باشید غم و اندوه است (گردآوری :‌ انجمن ناجی)

غمی است که شما را می آزارد و بر دوشتان سنگینی می کند. اگر قوز داشته باشید و در خواب از داشتن آن احساس شرمندگی بکنید گناهی مرتکب می شوید که سر زبان ها می افتید و به همان علت درباره شما حرف می زنند و حتی مورد سئوال و مواخذه قرار می گیرید. اگر در خواب ببینید که قوز دارید و آن را پنهان می کنید در خفا گناهی مرتکب می شوید. اگر در خواب ببینید که قوز دارید و قوز شما از لباس بیرون افتاده به طوری که دیده می شود در حق شما سخن چینی می کنند و فتنه می انگیزند و به شما تهمت می زنند .

اگر در خواب ببینید که روی سینه شما بود از جانب همسرتان یا فرزندتان غمین می شوید . اگر فرزند ندارید همسرتان شما را می آزارد و اگر فرزند بزرگ دارید او دردسر ایجاد می کند.محمدبن سیرین گوید: اگر بیند قفسی داشت، دلیل که در جائی تنگ گرفتار گردد. معبران گویند در زندانش کنند اگر بیند که قفس بشکست، دلیل است از زندان خلاص گردد. حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن قفس در خواب بر سه وجه باشد. اول: زندان. دوم: جائی تنگ. سوم: خانه

Heart انجمن ناجی Heart
لینک مرجع