انجمن علمی عمومی ناجی

نسخه‌ی کامل: رابطه زنگ تلفن همراه با شخصیت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  138850935148231.jpg]




با تولید گوشی های پیشرفته تلفن همراه، بموازات تغییر سلیقه خریداران ، انتخاب زنگ نیز بسته به شخصیت افراد تغییر محسوسی یافته است .

استقبال مردم برای نصب آهنگ های گوناگون در گوشی های خود در دو سه سال اخیر دو چندان شده است و هر کسی سعی می کند فقط از موسیقی های مورد علاقه اش به عنوان زنگ تلفن همراه استفاده کند .

بعضی از افراد به موسیقی های ملایم بعنوان زنگ تلفن همراه علاقه مندند و عده ای ترجیح می دهند از موسیقی های شاد استفاده کنند .

برخی افراد موسیقی های هیجان بر انگیز و پر صدا را برای زنگ تلفن همراه خود بر می گزینند .
در این میان عده ای هم تنوع طلب هستند و هر چند وقت یکبار موسیقی زنگ تلفن خود را تغییر می دهند .

روان شناسان معتقدند: انتخاب نوع موسیقی برای تلفن همراه بطور مستقیم با ویژگی های شخصیتی افراد رابطه دارد .

دکتر بدرالسادات بهرامی می گوید: افرادی که موسیقی های پر سر و صدا برای موبایل خود و یا حتی برای شنیدن در خودرو انتخاب می کنند افرادی هیجان طلبند .

این روانشناس معتقد است : افرادی که موسیقی های ملایم و آرام بخش بر می گزینند افرادی آرام، احساساتی و منظمند که به جلب توجه دیگران تمایلی ندارند .
 

 
یه سوال!؟من که گوشیم همیشه رو سایلنت چه شخصیتی دارم؟؟؟!!!
 افرادی که سعی می کنند در موقعیت های مختلف از صدای خاموش یا در اصطلاح تکنولوژیک آن، «سایلنت» استفاده کنند شخصیت هایی محتاط داشته که بیشتر جویای امنیت هستند و صدای ناگهانی و تکان دهنده تلفن همراه آنها را بی قرار و مضطرب می کند .
همچنین کسانی که از آهنگ هایی با ریتم آرام و نت های با هارمونی بالا استفاده می کنندمعمولاً خواهان زندگی آرام و بی دغدغه بوده و درون گرا هستند و بیشتر از هر چیز جویای آرامش اند. البته توصیه غالب روان شناسان اجتماعی و جامعه شناسان بر این است که افراد از این زنگ ها استفاده کنند. زنگ های معمولی که در موقعیت و مشاغل متعدد، مناسب است .
خصوصاً افرادی که به طور مداوم با اقشار متفاوت جامعه در ارتباط هستند این زنگ می تواند بهترین انتخاب برای آنان باشد. انتخاب آهنگ های معروف ویژه کسانی است که سلیقه های فردی خاصی دارند. خصوصاً کسانی که از موسیقی های خاص استفاده می کنند این ویژگی در آنها بارزتر است
و معمولاً گفته می شود این افراد تفکرات اندیشمندانه ای درباره استفاده از گوشی تلفن همراه دارند.
 البته افرادی نیز هستند که از موسیقی های قدیمی برای زنگ موبایل خود استفاده می کنند که در این صورت گفته می شود آنها افرادی هستند که خاطرات قدیمی شان را بیشتر دوست داشته و روحیه باستانی دارند.
با این تفاسیر با گسترش تکنولوژی بررسی های جامعه شناختی و انسان شناسی نیز ادامه دارد و به نظر می رسد برای فرهنگ سازی ورود تکنولوژی جدید به جامعه ابتدا می بایست تحقیقات و پژوهش های جامعه شناختی و روان شناسی متناسب با فرهنگ شکل گیرد.

 
(۱۰-۱۰-۱۳۹۲ ۰۹:۴۲ عصر)'marya' نوشته شده توسط: [ -> ]یه سوال!؟من که گوشیم همیشه رو سایلنت چه شخصیتی دارم؟؟؟!!!

 

باید فکر کنی اگر سایلنت نمی زاشتی چی می زاشتی ؟

 
مثل من هستی ماریا من زنگ گوشیمو با ایام تغییر میدم اما بیشتر وقتا سایلنته ............. هههه
زنگ گوشی که یه آهنگ تند وپرانرژی ولی گوشی بیشتر اوقات رو سایلنت خوو آخه وقتی میخوام بخوابم یادم میره بزارم رو سایلنت زنگ میزنن بیدارم میکنن واسه همین کلا گذاشتم رو سایلنت بمونه
لینک مرجع